Jump to content

hente levere tråd Arendal Bergen.


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Jadda jadda, to helger på rappen nå hvor man ikke har fått gjort noe som helst, og kanskje ikke så mye gjennom uka heller.

Gratulerer med vel overstått, og takk for at dere har bydd på dere selv og utfordringer underveis, slik at vi andre kan lære av det.

Takk også til dere andre på BP som trår til og hjelper folk i nød. Denne sesongen skal jaggu BP vimpelen til topps i masta vår og for første gang.

 

Virkelig Respekt....

Link to post
Share on other sites

Takk for turen! Takk for spenningen og at du delte turen med oss!

 

Er det ingen webkameraer som fanger prinsessas ankomst? Noen med kamera som løper ned i havna? Hadde vært en super bonus å få live-oppdatering når de klapper til kai!!! :cheers_wine::flag::flag:

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Flott hentetråd, jeg har fulgt med hele tide og det er det mange som har.Godt båtfolket er så hjelpsomme,fantastisk å ofre seg sånn for andre. Må si jeg er innponert over motet og ståpåviljen deres. Tøffe karer, godt å se dere straks er inne nå... Takk for turen.:)

Link to post
Share on other sites

Tusen takk for at dere har delt levering og henting med oss, har vært både spennende og lærerikt å få være med dere på tur! Ønsker dere en god og velfortjent hvil nå! Nyt livet i den nye skuta og kos dere masse! :thumbsup:

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Link to post
Share on other sites

Gratulerer!

 

Da er en eventyrlig reise over for denne gang. Har vært både spennende, underholdende og ikke minst lærerikt å følge White Lady med sitt mannskap på sin ferd fra Bergen til Arendal. Godt å se den rause holdningen til medlemmene her inne. Selvfølgelig tar Liberty førsteplassen.

 

Takk til Bjørn for at jeg fikk «være med». Håper White Lady ligger trykt og rolig i skjermet farvann slik at du får satt alle tinga tilbake på plass igjen etter en lang og ruskete reise. Lykke til med ditt nye hjem og god seilas videre!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...