Jump to content

Hvor leveres diesel til destruksjon?

Euklid

Recommended Posts

Har tømt og vasket dieseltanken i dag – en drittjobb som heldigvis ikke gav så alt for mye skremmende resultater, dette ble sist gjort for tre år siden. Etterpå har jeg en skinnende ren tank, hender som ikke lukter særlig godt og en kanne diesel jeg gjerne vil bli kvitt. Vet noen hva jeg gjør med denne? Gidder ikke ta sjansen på å helle dette tilbake på tanken igjen, og er ikke spesielt interessert i å helle det i nærmeste bekk.

Gjorde akkurat det samme i fjor og har også en stor dunk med diesel stående uten å helt vite hvor jeg skal gjøre av det, må visst ta en tur til brannvesenet jeg også. Herlig når tankene er gullende rene, men alltid litt gruing og grubling i forkant. Har alltid hatt litt dritt i vannutskilleren og filtrene har vært nokså sorte tidligere, men etter rengjøring av tankene og en hestekur med Bioprotect, samt en skvett ved hver fylling i forrigge sesong gav resultat. Ved filterbytte nå i vinter var faktisk Racor filteret like hvitt etter ca 120 timers gange, vurderte å bruke samme filteret men valgte å bytte. Nå må jeg bare finne ut hvem som selger Bioprotect over disk i Stavanger/Sandnes området.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...