Fjord28cs Startet 10.Mars.2014 Del på Facebook Startet 10.Mars.2014 Oppdaget at båten tar inn mer vann en ønskelig, og ser at det drypper fra akseltetningen. (Volvo kondom). Tetningen er sikkert like gammel som båten, 40 år og helt stiv. Skal ha båten på land i Påsken for bunnsmøring og skifte av sink, og tenkte å skifte akseltetningen i samme slengen. Hvor får man kjøpt Volvo kondom i Grenladsdistriktet, eller bør jeg skifte til noe annet. Har 30 mm aksel og vannsmurt lager. Båten er en Fjord 28 CS med Volvo 2003. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Foreslår www.drevia.se og post restante i Strømstad og kombinere dette med en harrytur. Thor Nilsen er en VP forhandler for de som har båten i opplag der. De som er i andre enden av Skjerkøya har hat VP skilt oppe og er muligens forhandler. Ellers så må du til Kragerø. Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Ville prøvd Thor nilsen,har alltid solgt deler til andre enn de som er i opplag.han andre surra som er på skjerkøya burde du styre unna,useriøs.... Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 (redigert) Sverige er kanskje det billigste stedet. Jeg kjøpte akkurat min volvo kondom gjennom KK marine på Skjerkøya. ( var kanskje han her du skulle styre unna??) Redigert 10.Mars.2014 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
MaSa Svart 10.Mars.2014 Del på Facebook Svart 10.Mars.2014 Jeg har brukt kk marine på skjerkøya, har bare god erfaring med han selv, eneste minuset hans er at han driver alene og har mye og gjøre. så han kan være vansklig og få tak i.. Eller så kan man høre med dem i Langesund,lyche maskinering Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Fjord28cs Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Ser ut til at det bare er å kjøre ut til Skjerkøya og bestille deler hos KK Marine. Har prøvd tidligere å ringe uten hell. Det kribler litt for å komme igang, men det kommer vel noe nordavind med snøbyger som får oss tilbake i vintermodus. Alltid optimist! Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 13.Mars.2014 Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 Ville prøvd Thor nilsen,har alltid solgt deler til andre enn de som er i opplag.han andre surra som er på skjerkøya burde du styre unna,useriøs.... Fy, ikke enig. Kanskje er det deg?? :-) :-) Kjetil er grei han vel! Litt vanskelig å få tak i noen ganger. Send melding, det kan være lurt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.