Jump to content

Hentetråd Molde Oslo

Tom Rør

Recommended Posts

Flotte bilder, Snekker'n!

Ser at du tydeligvis lot deg fascinere av det samme som jeg ved Stad.

Landskapet rått og brutalt, men samtidig mykt nok til at folk har valgt å bosette seg her ute i vindenes mekka.
Vi hadde også en noe "ruskete" tur sydover igjen sist sommer. Men for en opplevelse!

over_stad.jpg

Redigert av jabra (see edit history)

Så bra, det er ein fantastisk kyst med mange særegenhetar, fine plassar nedover og sist men ikkje minst gjestfrie folk. Dette vert reine signingsfærda til "Tom Rex" :giggle:

Viss de treng å bunkre så har de Solheim diesel sine pumper litt lengre vest enn de ligg no i Håvågen :seeya:

Pos: WGS84 61°35'59.2"N 5°0'47.1"E

Hei,obs obs beklager Solheim diesel har slutta med dieselsalg, Ei tid sidan eg fylte der.

No er det:

Florø Bil & Havneservice AS – 57 74 05 30

Strandavegen 19, 6900 Florø www.fbh.as

WGS84 61°36'3.5"N 5°1'18.1"E

WGS84 desmial (lat, lon) 61.600978, 5.021696

Dei ligg på ei flytebrygge vest på fugleskjerskaia (den som Hurtigruta ligg på utsida av og som Øyservice og Fjord 1 ligg ved)

Egentleg bare nokre hundre meter rett vest frå der de ligg no. Dei har vanleg farga diesel.

Redigert av M/B Nordheim (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Dere har sikker inspisert båtane på flytebryggene der de ligg, på innerste rekka nest øst ligg det ein Westcruiser som heiter Blomnes, det er søskenbarnet mitt sin. Det er der eg har min miljøskade ifra :giggle::giggle:

Redigert av M/B Nordheim (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Hvis det skulle vera av interesse så kan dette bli ein kjempeprosjekttråd, rett øst for der de ligg no ligg Westcon Yard Florø i inngangen til kanalen.

Dei har eit skal av ein Yact, som ferdig pris ca NOK 800 mill

http://www.firdaposten.no/lokalnytt/article6665715.ece

bilde

Båten pr idag,

bilde

:thumbsup:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...