Jump to content

Hentetråd Molde Oslo

Tom Rør

Recommended Posts

Uten å ha prøvd selv, så vil jeg tro Laluna II og finnarne har rett. Det bør ikke være så galt rundt Lista, men dere har vel god tid. Da er det jo greit å benytte seg av det privillegiet. Om en kommer rundt Lista er det vel bare å gå på innsiden videre og gjennom Spangereidkanalen. Husker ikke makshøyden der, men det er lurt å sjekke.

Nå har jeg holdt på med båten, som denne uken står på land, i to dager. Kjekt å komme hjem, åpne en pils jeg fant gjemt i båten fra i sommer. - faktisk to hele brett med øl, og lese dagens oppdatering og at det ikke har skjedd noe dramatisk.

Når det gjelder babord tillegging til kai, så heter det jo ikke "portside" på engelsk uten grunn. Det er den siden man skal legge til meg :). Vi har jo meg sjøfolk å gjøre! Hehe.

Ellers vet jeg at gutta har med seg luftavfukter Meaco DD8L, på tur. Hadde vært interessant om de synes den har noe for seg. Er det tørre madrasser, sengetøy og fritt for kondens? :)

Jeg støtter Kirkehamn eller Rasvåg på Hidra. Da ligger dere klar for Lista når det løyer og for noen sjarmerende plasser dette er. Vi lå på Rasvåg for en del år siden og ventet på at kulingen skulle løye før vi skulle gå over Jæren. Dette er en sjarmerende og lun havn med små gater og smau med masse (pr i dag) sommerhus. Handle i Egersund og nyt en dag eller to i roen som Hidra kan tilby. Anbefales! Lykke til og God tur!

Redigert av Bergen dørk (see edit history)

mvh Bergen Dørk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...