Viksund 830 Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Hvis dere tar turen rundt Lista, så er det god plass i Farsund....men det blåser godt allerede. Link to post
Tom Rør Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Det blir nok ikke lista i dag :-) Link to post
Christel III Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Dere får ta en svingom innom Visteviga, så får vi sett både kongeskip og kongestatue iløpet av henteturen:-) MvhSimon Link to post
Sunny33 Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 God tur videre, så ikke så verst ut Tananger/Sola og sørover foreløpig Link to post
Sanztra Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 God tur xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
alidal Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Ingen nord for Stavanger, eller er det jeg som gjør noe galt Røvær.. Link to post
navid Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Morn morn!Hvilken type autopilot er det om bord i Mon Bijou? Styrer den bra når dere går i 8-9 knop?Jeg er på utkikk etter ny a/p, derfor jeg ønsker å høre andre sine erfaringer. Link to post
Tom Rør Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Furuno, og den vingler litt ser jeg. Jeg får dytt fra siden bakfra, så det er kanskje ikke så rart. Link to post
navid Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 (redigert) Er den mere retningsstabil når du kommer opp i plan? eller vil den "yawe" litt da også med litt sjø aktenfra? Ellers moro å følge med dere! Redigert 26.Mars.2014 av navid (see edit history) Link to post
Trophy Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Der er vel en innstilling for hvor hurtig den skal korrigere kursen ? Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Zitt Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Jeg sov lenge i dag, og hadde noen gjøremål som måtte taes, men nå har jeg endelig benken meg foran skjermen. Hva ser jeg?.....ingenting, ingen live-sending! Er det bare hos meg? Greit, jeg har syndet og sviktet og er villig til å ta min straff, men total utestengelse synes jeg er i overkant. Jeg kan vaske båten og polere den, jeg er bygge naust til den om så skal være bare jeg får være med på turen. Vær så snill og fortell meg hvordan jeg kommer meg ombord igjen! Jeg må ha det.....bare må ha det!!! Link to post
Bøljan Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Fungerer helt fint dette Link to post
Hafrsfjord Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 (redigert) Fungerer helt fint dette Det er slutt på "video-en" Redigert 26.Mars.2014 av Hafrsfjord (see edit history) Link to post
Zitt Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Ja, men er ikke det gammelt nytt? Er ikke det en film som har gått i 2:21:15, og som du nå spiller om igjen? Det har pleid å stå "live", når det er live! Link to post
ebonita Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Ser Ni kör mycket mellan 8 och 9 knop, och Du har ju hunnit tanka några gånger. Kan en förbrukning på någonstans kring 2,5 liter per distans stämma? Link to post
Bøljan Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Sorry! Var visst gammelt nytt ja :-( Link to post
Snekker'n Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Ny link til webcam: http://youtu.be/avCDDmTypVE Buster X med Yamaha 70 Link to post
Zitt Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Der er dere jo! Ikke det samme biljardbordet som i går, ser faktisk ganske rotete ut sjøen! Men det er vel ikke noen utfordring ennå? Link to post
vidared Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Var visst flere av oss som satt og så på reprise sendingen..... Så av og til at terrenget ikke stemte med kartet, men trodde det var Marintraffic som hang etter Link to post
Bonus Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Var visst flere av oss som satt og så på reprise sendingen..... Når folk i tillegg ser på reprisene her, da har det tatt av litt Link to post
Key Freak Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 https://www.youtube.com/watch?v=avCDDmTypVE Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Flid Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Bonus, litt OT. Båten lå klar på land i går. sjøsetting? Link to post
Mariell Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Dere får ta en svingom innom Visteviga, så får vi sett både kongeskip og kongestatue iløpet av henteturen:-) Møtte Kongeskipet til Harald Rex på vei inn Sandefjordsfjorden i går. Om Tom Rex tar en svipptur innom Sandefjord på veien nordover til Borgen, kunne vi arrangere ett "Kongeskipstreff". MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bonus Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Bonus, litt OT. Båten lå klar på land i går. sjøsetting? Sjøsetting idag, senest imorgen tidlig, Flid. Idag eller imorgen har med tørkingen av olje på teaken - risiko for regn å gjøre Link to post
Snekker'n Svart 26.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2014 Måtte rigge ned utstyr oppe. For mye sjøsprøyt. Kurs mot Egersund. Buster X med Yamaha 70 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn