Kise Marin Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Da har jeg logo til båten min og navn klart: Link to post
Kise Marin Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Ja, Festina_Lente, du vet døgnet er delt opp i 3 deler. 8t søvn, 8t Jobb, og 8t fritid, og da klarer jeg alltids en ca 3-5timer med båten.. (det skal nevnes at jeg har en ganske så snill og forståelsesfull kjæreste, kommer med kaffe og disker opp) Så da blir der jo litt produktivitet. Link to post
Fjord28cs Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Kult navn og logo! Link to post
Festina_Lente Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Og kul kjæreste... Link to post
godthaab- Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Tøft prosjekt :) morro å se det finnes flere gærninger :) kanskje jeg svinger innom deg en dag hvis jeg ser deg i action :) Prosjekt: Godthaab Link to post
Kise Marin Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Jo takker. Koselig med besøk! :-) klarte å skjære litt feil i dag gitt.. så det gikk en kule varmt.. men men.. :-) Link to post
Kise Marin Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 (redigert) Prøvde å lage meg noen dekk sider. Men endte opp med en mal på hvordan det ikke skulle gjøres hehe.. Redigert 8.Juli.2014 av Kise Marin (see edit history) Link to post
Kise Marin Svart 31.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2014 (redigert) I dag skal det begynnes litt på dekk, må nemlig få det ferdig i år slik at jeg kan få lukket med vinduer og holde på med interiøret i vinter. :-) så da er det bare frem med verktøyet, og juve på.. er jo en million ting som må skrus av :/ Her har jeg bygget forhøyet overbygg, slik at jeg lettere kan gå på dekk å gjøre det klart for lakk, og antiskli.. Redigert 31.Juli.2014 av Kise Marin (see edit history) Link to post
Kise Marin Svart 4.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2014 Her er vasken til dossen blitt fikset opp litt.. ble litt sig, så må pusse den ned litt igjen.. :/ Link to post
Kise Marin Svart 8.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 Ser ut som termittangrep. Men alle sprekker skal vekk. Link to post
Kise Marin Svart 8.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 Fått laget karm klar til innstøping Link to post
Kise Marin Svart 9.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Andre karmen Link to post
cosmic Svart 9.August.2014 Link til dette innlegget Svart 9.August.2014 Imponerende pågangsmot,og flott resultat. Lykke til videre. Link to post
Kise Marin Svart 11.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2014 Takk Takk, må få den lukket igjen nå før gradene synker. Så da er det om å gjøre å få ferdig vinduer.. Noen som vet om gunstige nye plexiglassruter? ca 2500mm x 300mm Link to post
Fjord28cs Svart 11.August.2014 Link til dette innlegget Svart 11.August.2014 Hei, Fint at det går fremover. Du kan sjekke med Nenset Glassverksted. De har fikset ting for meg ved flere anledninger. Stå på http://nenset-glassverksted.no/produkter/bruk_av_plast_1/ Link to post
Kise Marin Svart 11.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.August.2014 Takk, fikk en ok pris fra dem gitt!.... men må få solgt påhengeren for å ha litt kapital til prosjektet ja! Om noen er intr i Selva 2012mod 8Hk 4Takter, så hyl ut. selger den for 6.000,- / bud Link to post
Kise Marin Svart 14.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.August.2014 Da er jeg tom for støpematerialer, og for sparkel, (bufferkonto som er tømt) så inntil jeg får skaffet litt mer kapital, så får jeg sysle litt med interiøret.. her kan dere se jeg har revet vekk byssa, før/nå.... her ser dere tegning av byssa før (øverst i bildet) med gult som bankeplass, og slik jeg har tenkt til å lage den nye byssa (nederst i bildet)... (om tegningen forstås) Link to post
Kise Marin Svart 15.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.August.2014 Det bygges rammeverk! :-) Link to post
Kise Marin Svart 4.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Ja det humper i vei... Må si det går veldig sakte for tiden, da jeg holder på med byssa... Du vet, når båten ligger litt på skakk, og opp i front, er det jo bare å legge igjen vateret inne i huset, og sette i gang med vinkeljernet og målestokk.... Men det går da litt fremover: Må jo tilpasse hver minste lille kutt og dim, men jeg ser for meg at dette kan bli bra, når innredningen blir ferdig. Link to post
Festina_Lente Svart 4.September.2014 Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Det er slik det skal være med prosjektbåter Kise - det skal ikke gå for fort når du koser deg Fine mahogny/ finer plater du har der - hvor har du fått dem fra? Mvh, Even Link to post
Fjord28cs Svart 4.September.2014 Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 I båt er det greit at benker og skap er i vater og vell så det. Link to post
Kise Marin Svart 4.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.September.2014 Jeg bruker for det meste av det som var i båten org. Gjenbruk er ok vettu :-) Link to post
Kise Marin Svart 11.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.September.2014 Ting sniiiler seg fremover.. men må få solgt påhengeren slik at jeg får litt mer arbeidskapital... Link to post
Kise Marin Svart 18.September.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2014 (redigert) Ja da har jeg fått lager "innmaten" til skap : 1/3. Pluss modifisert til kjøleboksen, slik at den er kant-i-kant med toppsjiktet. Fikk vært på Kon Tiki - Museet i helgen også. Wee.! Redigert 18.September.2014 av Kise Marin (see edit history) Link to post
Festina_Lente Svart 18.September.2014 Link til dette innlegget Svart 18.September.2014 Pent arbeid Kise. Tar du snekkerijobber i Bergen også? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn