Jump to content

Prosjekt; Mirage 28 1979mod

Kise Marin

Recommended Posts

Ja, Festina_Lente, du vet døgnet er delt opp i 3 deler. 8t søvn, 8t Jobb, og 8t fritid, og da klarer jeg alltids en ca 3-5timer med båten.. (det skal nevnes at jeg har en ganske så snill og forståelsesfull kjæreste, kommer med kaffe og disker opp) Så da blir der jo litt produktivitet.

• 4 uker senere...

I dag skal det begynnes litt på dekk, må nemlig få det ferdig i år slik at jeg kan få lukket med vinduer og holde på med interiøret i vinter. :-) så da er det bare frem med verktøyet, og juve på.. er jo en million ting som må skrus av :/

bilde

Her har jeg bygget forhøyet overbygg, slik at jeg lettere kan gå på dekk å gjøre det klart for lakk, og antiskli..

Redigert av Kise Marin (see edit history)

Da er jeg tom for støpematerialer, og for sparkel, (bufferkonto som er tømt) så inntil jeg får skaffet litt mer kapital, så får jeg sysle litt med interiøret..

her kan dere se jeg har revet vekk byssa, før/nå....

bilde

her ser dere tegning av byssa før (øverst i bildet) med gult som bankeplass, og slik jeg har tenkt til å lage den nye byssa (nederst i bildet)... (om tegningen forstås)

bilde

• 3 uker senere...

Ja det humper i vei... Må si det går veldig sakte for tiden, da jeg holder på med byssa... Du vet, når båten ligger litt på skakk, og opp i front, er det jo bare å legge igjen vateret inne i huset, og sette i gang med vinkeljernet og målestokk....

Men det går da litt fremover:

bilde

bilde

Må jo tilpasse hver minste lille kutt og dim, men jeg ser for meg at dette kan bli bra, når innredningen blir ferdig.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...