Hrjensen Svart 27.Mai Link til dette innlegget Svart 27.Mai Hvordan gikk det med dette prosjektet, Nårtid ble den sjøsatt? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 27.Mai Link til dette innlegget Svart 27.Mai Bla deg litt bakover i tråden så finner du svaret 😉 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Mai Link til dette innlegget Svart 28.Mai Båten er faktisk observert i Arendal nå Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 28.Mai Link til dette innlegget Svart 28.Mai Båten har vært i bruk i lang tid. Og det er ny eier på denne. Hjemmehavn nå er Oslo-området hvor den brukes som bobåt. Det er også bygget flybridge på den er jeg blitt fortalt. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
sap_2000 Svart 29.Mai Link til dette innlegget Svart 29.Mai Bjørn Løvjomås skrev On 28.5.2025 at 8.47: Båten er faktisk observert i Arendal nå Så den på Aker Brygge for noen uker siden, men den har kanskje fått hjemlengsel nå Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tom Rør Svart 1.Juni Link til dette innlegget Svart 1.Juni Chilli Solbris skrev On 28.5.2025 at 23.00: Båten har vært i bruk i lang tid. Og det er ny eier på denne. Hjemmehavn nå er Oslo-området hvor den brukes som bobåt. Det er også bygget flybridge på den er jeg blitt fortalt. Er det den som lå fast på molobrygga på Steilene for et par tre år siden tro? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 1.Juni Link til dette innlegget Svart 1.Juni Tom Rør skrev 3 minutter siden: Er det den som lå fast på molobrygga på Steilene for et par tre år siden tro? Blar litt tilbake i tråden og ser at den ble solgt i fjor sommer. Så da er det kanskje ikke den. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.Juni Link til dette innlegget Svart 1.Juni Mener den som lå på Steilene i flere år, for noen år siden var en Sandøy Banker 50. En av 2 bygget https://www.batmagasinet.no/allerbm-bm-bladarkiv-batbransjen/sandoybankeren-kristine/681508 Er det denne du tenker på @Tom Rør? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Korsfjord Svart 1.Juni Link til dette innlegget Svart 1.Juni sap_2000 skrev 22 minutter siden: Om det er lov å være litt pirkete, så forteller vel artikkelen om 3 bygde båter Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.Juni Link til dette innlegget Svart 1.Juni Korsfjord skrev 10 minutter siden: Om det er lov å være litt pirkete, så forteller vel artikkelen om 3 bygde båter Er usikker på om den siste ble bygget ferdig eller levert. Mener å ha sett det er referert til 2 stk, bl.a i annonser, men ikke vet jeg. Artikkelen referer også til "12 sylindrede Volvo Penta motorer på ca 300 hk montert." som også stemmer rimelig dårlig... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Juni Link til dette innlegget Svart 1.Juni Tom Rør skrev for 15 timer siden: Er det den som lå fast på molobrygga på Steilene for et par tre år siden tro? Nei, @Knude sin båt er blå. Solgt til en båtkyndig kar i fjor som tok den til Oslo fra Arendal. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
-morten- Svart 2.Juni Link til dette innlegget Svart 2.Juni 6 hours ago, Chilli Solbris said: Nei, @Knude sin båt er blå. Solgt til en båtkyndig kar i fjor som tok den til Oslo fra Arendal. Helt annen båt og har ikke imitert plank Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.