Komodo Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 http://www.f-b.no/nyheter/vil-satse-25-mill-kroner-1.8360873 Dette bør jo være en god nyhet for båtfolket i distriktet! Stedet har jo en bra beliggenhet, men det er jo en kjennsgjerning at mange har skydd stedet som pesten på grunn av den noe eksentriske tidligere eieren De nye eierne er for øvrig de samme (mer eller mindre) som står bak Sand Marina, stedet hvor det populære Østfoldtreffet arrangeres. Quote Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post Share on other sites More sharing options...
jørn Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 Veldig hyggelig lesning :) Vi har hytte rett ved, så gleder meg til å besøke stedet når de har fått pusset opp. Fint å se at bryggene skal skiftes ut, så slipper vi å plukke opp alt mulig av bryggedeler som driver i land på stranda vår vært år :) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
atletico1 Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Kansje de nye eierne prøver samme trikset som de brukte på meg for 6 år siden. Min årlige leieplass forsvant da de skulle ha plass til nye 50-60 fotere, men jeg fikk tilbud om en annen plass som jeg ikke kunne leie, men få kjøpe for 600.000kr. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Honduras Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 (edited) Har fyllt en del bensin der, på distriktets (og kanskje landets) eneste "brune" bensinstasjon... :) Men det var jo greit at innehaveren begrenset røkingen til inne i butikken, og ikke ute blandt pumpene. Samtidig som han konstant prøvesmakte varebeholdningen på Pub'en de drev vegg i vegg. Var vel stort sett litt rødmusset hele båtsesongen :) Så da blir det kanskje nye pumper også. De som står der nå er jo slik at man først må slå på strømmen, deretter dra i spaken for å nulle pumpen. Etter at man er ferdig med å fylle er det å sette på plass pistolen og skru av strømmen igjen. Vanlig utvendig strømbryter som styrer pumpa. Er jo litt sjarm da... Edited April 1, 2014 by Honduras (see edit history) Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post Share on other sites More sharing options...
Marida Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 Dette er samme gutta som driver Sand Marina hvor Østfoldtreffet arrangeres, dette tror jeg blir bra. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts