Jump to content

Nok en hentetur Bergen - Skjebergkilen, fra 11.04


Lars O

Recommended Posts

Det kommer til å bli en kjempetur, gratulerer med flott båt. Lykke til på turen, og som Sap sier, legg vinn på oppdatering underveis. Da er det mye støtte å hente når dere evt skull komme til å trenge det. Kjenner jeg har lyst på tur... :)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Det var mer en flukt fra 80 tallet enn trefotsyke, Christel :smiley:

24 knop er jo deilig masjfart, det ! Jeg byttet fra 1985 modell til 2002 i fjor. Det er såå mye morsommere å legge ned hobbytimer i en nyere båt ! Utgangspunktet er så mye bedre og det er lett å få ting i "ny" stand. Både båt og motor(er). Lykke til med meget stilig skute og kongemaskiner, Lars O !

Link to post
Share on other sites

Skulle sulten ta overhånd så er det Ørjan Johannessen som styrer kjøkkenet på gjestgiveriet i Austevoll. Regjerende europamester i kokkekunst så vidt jeg vet. Noe mindre duger vel ikke for dette mannskapet.. :-)

Setter stor pris på at noen legger ut kartoppdateringer! Det er jo direkte facinerende å følge turen på denne måten. Spesielt for en utflyttet bergenser med båt innerst i Skjebergkilen..

Redigert av Oggi (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Da har vi bunkret diesel og lagt oss i Bekkjavik.

Båten er bare helt fantastisk! Vi fant nettop ut at det mangler landstrømkabel, og noen 12v kurser som ikke virker. Sikringskapet er låst og ingen nøkler passer.......blir nok en tlf til forige eier i morgen :-)

 

Lars + mannskap

Link to post
Share on other sites

Da rusler vi rolig videre. Fant nøkler som passet i luken bak instrumentene så nå er alt så meget bedre.....

En ting megler skulle fikse, var pumpen til toalettet.."var det gjort? Eh....nei

Hpb70 fikset den før vi la oss i natt så nå kan "behovene" bare komme.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...