Jump to content

Skjøting av ledninger


Lotus

Recommended Posts

Og sika er noe griseri uansett hvor flink man prøver å ære.

Liten avsporing; om du fyller sika over i en liten ( 50 ml ) apotekersprøyte, kan du dosere "småporsjoner" uten ( for ) mye gris og søl. En sånn sprøyte kan kjøpes for kr 3-6 på nærmeste apotek.

 

PS - ikke tropp opp i dine mest lurvete arbeidsklær, og forlang X antall sprøyter. Det gjorde jeg, og fikk endel underlige blikk...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

PS - ikke tropp opp i dine mest lurvete arbeidsklær, og forlang X antall sprøyter. Det gjorde jeg, og fikk endel underlige blikk...

:lol::lol:

 

Har begått det samme selv ... Ingen hyggelig opplevelse, nei.

 

Verste gangen var da jeg kom i full dress m/slips og skulle ha den største sprøyten de har (skulle skifte gaffelolje på min trofaste Yamaha XJ 900). Blikkene fra en fiiiin gamel dame bak meg i køen var aldeles ubetalelige.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Du skal ha sikaen inn i sprøyta også suzuki, så jeg fpreslår at du kjøper med deg en eske med engangs tynne gummihansker når du allikevel er på apoteket!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Å - du finner haugesvis av sånne her. Men - bra tips kan ikke gjentaes for ofte, så kjør på. Billige er de også, omlag en hundrings for 50 par ( en eske ) tror jeg

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Er selv elektriker (skip) og vil fraråde om å bruke torix til kabelskjøting.

Bruk skjøtehylser med krymp. da trenger dere ikke å tenke på korrosjon/dårlig kontakt!

 

Blir stadig forbauset over innleggene her under elektrisk.Er mange "hobbytrikkere" der ute skjønner jeg

Link to post
Share on other sites

Hei, alle! Nå er jeg vel tilbake etter 2,5 uker langs norske og svenskekysten. DEILIG!!!

 

Så hva med dette produktet?? har ikke testet det selv, tenkte å teste det til vinterens prosjekter!

 

Bilde

 

PLASTI DIP. 1-komponent gummielastisk beskyttelsesfarge. Fester på de fleste materialer som tre, metall, betong, PVC, glass, gummi etc. Gir en 500% elastisk og elektrisk isolerende, tykk, slitesterk og korrosjonshindrende film. Finnes i tre farger og en transparent spray. Sprayen egner seg der du vil ha en gjennomsiktig beskyttelsesfilm, f.eks. på kart, sjøkart etc. som du vil verne mot vann og fuktighet.

 

Ville tro dette er enkelt raskt og tett nok??

Link to post
Share on other sites

Humm mange svar her har ikke lest alle men kan jo alikevel komme med et tips at det finnes en smelte kobling fra Reka dette er et firma som leverer rekvisita til bil verksteder, disse blir HELT tette og lodder i samme prosess ledingene sammen.MYE brukt av undertegnede med stort hell :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...