Jump to content

Ny nettbutikk som lover rimelig båtutstyr


M/S Bastard

Recommended Posts

Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet

 

Artig at han prøver seg, håper også at han får det til. Men noen stor aktør kan vi vel ikke forvente at det blir?

<{POST_SNAPBACK}>

Se hvordan Maritim i Arendal har utviklet seg. Det startet hjemme i kjelleren for noen år siden.

 

Forutsetninger for å lykkes er at man har teft, grundighet, grundervilje samt har sans for orden. Klarer man det, kan man komme langt.

 

En annen ting er at jeg fra tid til annen blir nesten skremt av disse unge jyplingene som virkelig kan slå seg frem på en måte som det kan stå respekt av. Se bare på hva batmagasinet skriver, mtp omsetning utfra forrige internetbaserte selskap.

 

Skal bli spennende å se hva han kan få til........

Link to post
Share on other sites

Dårlig forslag spør du meg! Gi gutten en sjanse!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja selfølgelig må han få en sjangs, men jeg synes den første siden man lager(førsteinntrykket) burde vært bedre bare.

Møter først en banner som sier inntil 60% rabatt, og lenger ned står det med stort gult inntil 50% rabatt. Virker som det har gått litt fort for seg. 5000 prdukter er heller ikke bra.

Link to post
Share on other sites

Ja selfølgelig må han få en sjangs, men jeg synes  den første siden man lager(førsteinntrykket) burde vært bedre bare.

Møter først en banner som sier inntil 60% rabatt, og lenger ned står det med stort gult inntil 50% rabatt. Virker som det har gått litt fort for seg. 5000 prdukter er heller ikke bra.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er veldig enig med Sigurd, gi gutten en mulighet.

 

Dersom man skal ha konkurranser som "finn tre feil i reklamen", så ville man fort gå lei.

 

Når så du sist en reklame på internet, reklameavis, brosjyre fra vel etablerte selskaper som ikke inneholder feil ? Min påstand er at jeg har aldri sett det !!!!!

 

Med tanke på at gutten er 17 år, er jeg derimot imponert for utarbeidelse av sidene, samt språket tekstene er ført i, meget bra !

Link to post
Share on other sites

så lenge de selger teak blir vel folket happy, tenker eg... :wink:

 

når eg skal handle varer legger eg vekt på mye mer enn pris.

i dette tilfellet: avventende med følgende grunner:

 

- "marine utstyr"? "marint utstyr" eller "marineutstyr"!

 

- webdesign som en gjennomsnittelig privat heimeside;

er dette symptomatisk for resten av opplegget?

 

barx

Redigert av barx (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Jeg må virkelig si meg imponert av hva enkelte personer kan få til slik som denne 17 åringen. Derimot er jeg lite imponert med henblikk på hva enkelte "voksne folk pirker" i med henblikk på innleggene her, men det er også selvsagt lovlig. Kan gutten selge billig båt utstyr kommer vel mestedelen av oss og bestille det vi trenger hos han selv om det skulle være stavelse feil, men visst prisene skulle være som andre steder, fortsette vi og bestille der vi er går jeg ut i fra.

 

Jeg selv handler enkelte ting hos Biltema pga billige priser og ser ingenting galt i det. Tviler jeg derimot på kvaliteten knyttet opp til det jeg handler så kjøper jeg det et annet sted. La oss gi gutten en sjanse og slutte med flise spikkeriet før han har kommet seg i gang. Hadde det vært min sønn så hadde jeg vært en stolt hane :wink::yesnod::wink: .

 

Og, jeg går ut i fra han selger andre produkter enn teak som enkelte er hengt opp i.

 

 

RLWI.

Link to post
Share on other sites

Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet

 

Artig at han prøver seg, håper også at han får det til. Men noen stor aktør kan vi vel ikke forvente at det blir?

<{POST_SNAPBACK}>

Minner meg om en spill-butikk på nettet som ble en av de største agentene på markedet.

Også startet av en av våre unge representanter.

Gode men uhyre krevende visjoner.

 

Håper han klarer oppgaven, noe som vil gi oss alle lavere priser.

 

Sjekk tale/skrivefeilene til våre journalist representanter med haugevis av 6'ere fra skolen.

Da blir hans' bare barnematen.

 

Og hva hadde Røkke som grunnlag for sitt imperium?

Redigert av JohanPaaSnippen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Mulighetene er her for en grunder..

 

En bekjent som kjøpte en 34' som selvbygg gikk innom en båtforetning for å kjøpe teaklistverk mm. Da han kom inn i butikken lå det en ny ladning med teak, han "tok" pakkseddelen og fant leverandøren fra Holland og bestilte direkte derifra, til en flere ganger lavere pris enn det utprisen viste..

Han vurderte videre salg men kuttet dette ut................

Redigert av bmo (see edit history)

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener det er på tide at nordmenn legger fra seg janteloven.

 

Dette er en 17 år gammel gutt som sikkert er meget kreativ og som har store mål og meinger i livet. Det stod blant annet en artikkel om han i BT for noen uker siden, hvor han sa at ønsket var at dette skal finansiere legestudiet i framtiden. Altså ønsker han å bli lege, eller håpet hans var å kunne drive med slag, men dette var for usikkert. Derfor ville han ha en skikkelig utdannelse, som han kunne falle bak på hvis ikke alt gikk som planlagt. Leste også tidligere at noen kommenterte karakterer, og det er tydelig at dette er en gutt med karakterer i toppsiktet ettersom han ønsker å bli lege. Normale voksne folk som ikke er for misunnelige ser at dette er en unik gutt og bør bøye seg i støvet.

 

Slutt og kritiser, dette er typisk nordmenn, med en gang noen får til noe skal vi bruke all energi på å hakke ned på dem. Det er farlig at naboen klarer noe bedre en meg. Dette er en holdning som man stadig ser i det norske samfunnet og det gjør meg flau som norsk statsborger.

 

Når en seriøs aktør som Bergens Tidene (Bergens største avis) syns dette er seriøst nok til å slå opp på nesten hele forsiden pluss to helsider inne i avisen, bør alle andre også ta gutten seriøst.

 

Gutten driver også en vannsport butikk som han åpnet i fjor, Water Action finner den på adressen www.wateraction.no . Her kjøpte jeg i fjord et Wakeboard, de tok 2 dager før jeg mottok det. Når jeg brukte det første gang viste det seg at det var noe gale med ene bindingen og tok kontakt med Water Action. Deretter tok det 3 dager før jeg fikk helt nye bindinger montert på mitt brett, etter dette har jeg hatt mange timer moro på vannet. Med dette vil jeg bare si at gutten er til å stole på og like seriøs som alle andre aktører innenn båtmarkedet. Det er ikke siste gang jeg handler hos Torstein, og når som han åpner ny båt butikk vil jeg handle mine varer her isteden for hos overprisete båtkjeder som tjener millioner i året. Da syns jeg det er bedre å støtte en ung gründer som dette, nesten uavhengig av pris. Men innen vannsport er har veldig billig så tror han klarer det samme innen båt utstyr.

 

Vil ønske gutten alt vell i livet og håper han få dette til.

Link to post
Share on other sites

Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet

 

Artig at han prøver seg, håper også at han får det til. Men noen stor aktør kan vi vel ikke forvente at det blir?

<{POST_SNAPBACK}>

Siden du brukte mitt innlegg som sitat, Shakespeare Boats, så gjengir jeg hele innlegget mitt.

 

Jeg har ikke kritisert 17-åringen i det hele tatt. Tvert imot. Derimot har jeg gitt en opplysning om at det er en 17-åring, og ønsket han lykke til på ferden. Rett skal være rett.

 

At jeg ikke tror det blir noen stor aktør står jeg ved, ut fra de oplysningene som gikk fram i BT. Men han kan jo være en kjempedyktig og serviceminded leverandør allikevel. Og jeg kan ta feil om det med utvikling og størrelse - ingen ting er bedre enn det. :smiley:

Redigert av KOB (see edit history)

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Skal de ha inntil 60% eller 50% åpningstilbud tro?.Missvisende og  feil i denne startsiden.

Se om dere kan finne 3 feil i annonsen.Bare for moro.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Gammelt jungelordtak:

 

"Kjøp ikke teak av dyslektikere". :nono:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå må voksne folk ta det litt med ro. Fant i alle fall en feil hos deg Roa, miSvisende....... :headbang: Så mitt budskap er at en må se på seg selv før en slakter andre :lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Hei KOB.

 

Beklager missforståelsen, var ikke deg jeg ville kritisere men alle andre som henger seg opp i skrivefeilene. Ville bruke ditt sitat for å få med meg linken til båtmagasinet. Er enig at dette kom litt feil ut, beklager det var ikke meningen. Gikk litt fort her ja.

 

Der ser man alle kan gjøre feil vi er bare mennesker.

Redigert av Shakespeare Boats (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...