M/S Bastard Startet 7.April.2005 Del på Facebook Startet 7.April.2005 Dette kan bli spennede og se hva de får til! Er dette en som tør og selge så billig som de lover uten og få kjeft av det øvrige marked! her er linken Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 7.April.2005 Del på Facebook Svart 7.April.2005 (redigert) Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet Artig at han prøver seg, håper også at han får det til. Men noen stor aktør kan vi vel ikke forvente at det blir? Redigert 7.April.2005 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Verrie Svart 7.April.2005 Del på Facebook Svart 7.April.2005 Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet Artig at han prøver seg, håper også at han får det til. Men noen stor aktør kan vi vel ikke forvente at det blir? <{POST_SNAPBACK}> Se hvordan Maritim i Arendal har utviklet seg. Det startet hjemme i kjelleren for noen år siden. Forutsetninger for å lykkes er at man har teft, grundighet, grundervilje samt har sans for orden. Klarer man det, kan man komme langt. En annen ting er at jeg fra tid til annen blir nesten skremt av disse unge jyplingene som virkelig kan slå seg frem på en måte som det kan stå respekt av. Se bare på hva batmagasinet skriver, mtp omsetning utfra forrige internetbaserte selskap. Skal bli spennende å se hva han kan få til........ Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 7.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2005 Leste om han ja! Og så er det opp til oss (båtfolket) at han får det til Fint at noen tør, men jeg frykter at det blir samme priser som alle andre plasser! Er det forresten noen prisforskjell på den nye kjeden Wave kontra Maritim feks. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 7.April.2005 Del på Facebook Svart 7.April.2005 De har store mål ivertfall. Tror dette vil slå ann, de har ivertfall åpningstilbud Sitér dette innlegget Link to post
roa Svart 7.April.2005 Del på Facebook Svart 7.April.2005 De har store mål ivertfall. Tror dette vil slå ann, de har ivertfall åpningstilbud <{POST_SNAPBACK}> Skal de ha inntil 60% eller 50% åpningstilbud tro?.Missvisende og feil i denne startsiden. Se om dere kan finne 3 feil i annonsen.Bare for moro. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 7.April.2005 Del på Facebook Svart 7.April.2005 Se om dere kan finne 3 feil i annonsen.Bare for moro.Dårlig forslag spør du meg! Gi gutten en sjanse!!! Sitér dette innlegget Link to post
roa Svart 7.April.2005 Del på Facebook Svart 7.April.2005 Dårlig forslag spør du meg! Gi gutten en sjanse!!! <{POST_SNAPBACK}> Ja selfølgelig må han få en sjangs, men jeg synes den første siden man lager(førsteinntrykket) burde vært bedre bare.Møter først en banner som sier inntil 60% rabatt, og lenger ned står det med stort gult inntil 50% rabatt. Virker som det har gått litt fort for seg. 5000 prdukter er heller ikke bra. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 Ja selfølgelig må han få en sjangs, men jeg synes den første siden man lager(førsteinntrykket) burde vært bedre bare. Møter først en banner som sier inntil 60% rabatt, og lenger ned står det med stort gult inntil 50% rabatt. Virker som det har gått litt fort for seg. 5000 prdukter er heller ikke bra. <{POST_SNAPBACK}> Jeg er veldig enig med Sigurd, gi gutten en mulighet. Dersom man skal ha konkurranser som "finn tre feil i reklamen", så ville man fort gå lei. Når så du sist en reklame på internet, reklameavis, brosjyre fra vel etablerte selskaper som ikke inneholder feil ? Min påstand er at jeg har aldri sett det !!!!! Med tanke på at gutten er 17 år, er jeg derimot imponert for utarbeidelse av sidene, samt språket tekstene er ført i, meget bra ! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 Jeg så også diverse feil, men ser ingen grunn til å plukke på det. Synes man bør ha en positiv instilling til dette. Jeg venter spent på åpningen, og håper han får det til. Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 (redigert) så lenge de selger teak blir vel folket happy, tenker eg... når eg skal handle varer legger eg vekt på mye mer enn pris. i dette tilfellet: avventende med følgende grunner: - "marine utstyr"? "marint utstyr" eller "marineutstyr"! - webdesign som en gjennomsnittelig privat heimeside; er dette symptomatisk for resten av opplegget? barx Redigert 8.April.2005 av barx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RLWI Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 Hei, Jeg må virkelig si meg imponert av hva enkelte personer kan få til slik som denne 17 åringen. Derimot er jeg lite imponert med henblikk på hva enkelte "voksne folk pirker" i med henblikk på innleggene her, men det er også selvsagt lovlig. Kan gutten selge billig båt utstyr kommer vel mestedelen av oss og bestille det vi trenger hos han selv om det skulle være stavelse feil, men visst prisene skulle være som andre steder, fortsette vi og bestille der vi er går jeg ut i fra. Jeg selv handler enkelte ting hos Biltema pga billige priser og ser ingenting galt i det. Tviler jeg derimot på kvaliteten knyttet opp til det jeg handler så kjøper jeg det et annet sted. La oss gi gutten en sjanse og slutte med flise spikkeriet før han har kommet seg i gang. Hadde det vært min sønn så hadde jeg vært en stolt hane . Og, jeg går ut i fra han selger andre produkter enn teak som enkelte er hengt opp i. RLWI. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 (redigert) Innlegget er slettet av skipsraad. Redigert 15.April.2005 av skipsraad (see edit history) Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
JohanPaaSnippen Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 (redigert) Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet Artig at han prøver seg, håper også at han får det til. Men noen stor aktør kan vi vel ikke forvente at det blir? <{POST_SNAPBACK}> Minner meg om en spill-butikk på nettet som ble en av de største agentene på markedet. Også startet av en av våre unge representanter. Gode men uhyre krevende visjoner. Håper han klarer oppgaven, noe som vil gi oss alle lavere priser. Sjekk tale/skrivefeilene til våre journalist representanter med haugevis av 6'ere fra skolen. Da blir hans' bare barnematen. Og hva hadde Røkke som grunnlag for sitt imperium? Redigert 8.April.2005 av JohanPaaSnippen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 (redigert) Mulighetene er her for en grunder.. En bekjent som kjøpte en 34' som selvbygg gikk innom en båtforetning for å kjøpe teaklistverk mm. Da han kom inn i butikken lå det en ny ladning med teak, han "tok" pakkseddelen og fant leverandøren fra Holland og bestilte direkte derifra, til en flere ganger lavere pris enn det utprisen viste.. Han vurderte videre salg men kuttet dette ut................ Redigert 8.April.2005 av bmo (see edit history) Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
bella Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 Jeg så også diverse feil, men ser ingen grunn til å plukke på det. Synes man bør ha en positiv instilling til dette. Jeg venter spent på åpningen, og håper han får det til. <{POST_SNAPBACK}> jeg også ønsker guttungen lykke til. Håper han ikke tar seg vann over hodet. Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 8.April.2005 Del på Facebook Svart 8.April.2005 Synes det er litt kjedeligt og lese att man tråkker på en inovativ ung man/kvinne. Hva med om en i 35 åra hadde gjort samme sak? er det da samme reaksjon? Sitér dette innlegget Link to post
Shakespeare Boats Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet <{POST_SNAPBACK}> Jeg mener det er på tide at nordmenn legger fra seg janteloven. Dette er en 17 år gammel gutt som sikkert er meget kreativ og som har store mål og meinger i livet. Det stod blant annet en artikkel om han i BT for noen uker siden, hvor han sa at ønsket var at dette skal finansiere legestudiet i framtiden. Altså ønsker han å bli lege, eller håpet hans var å kunne drive med slag, men dette var for usikkert. Derfor ville han ha en skikkelig utdannelse, som han kunne falle bak på hvis ikke alt gikk som planlagt. Leste også tidligere at noen kommenterte karakterer, og det er tydelig at dette er en gutt med karakterer i toppsiktet ettersom han ønsker å bli lege. Normale voksne folk som ikke er for misunnelige ser at dette er en unik gutt og bør bøye seg i støvet. Slutt og kritiser, dette er typisk nordmenn, med en gang noen får til noe skal vi bruke all energi på å hakke ned på dem. Det er farlig at naboen klarer noe bedre en meg. Dette er en holdning som man stadig ser i det norske samfunnet og det gjør meg flau som norsk statsborger. Når en seriøs aktør som Bergens Tidene (Bergens største avis) syns dette er seriøst nok til å slå opp på nesten hele forsiden pluss to helsider inne i avisen, bør alle andre også ta gutten seriøst. Gutten driver også en vannsport butikk som han åpnet i fjor, Water Action finner den på adressen www.wateraction.no . Her kjøpte jeg i fjord et Wakeboard, de tok 2 dager før jeg mottok det. Når jeg brukte det første gang viste det seg at det var noe gale med ene bindingen og tok kontakt med Water Action. Deretter tok det 3 dager før jeg fikk helt nye bindinger montert på mitt brett, etter dette har jeg hatt mange timer moro på vannet. Med dette vil jeg bare si at gutten er til å stole på og like seriøs som alle andre aktører innenn båtmarkedet. Det er ikke siste gang jeg handler hos Torstein, og når som han åpner ny båt butikk vil jeg handle mine varer her isteden for hos overprisete båtkjeder som tjener millioner i året. Da syns jeg det er bedre å støtte en ung gründer som dette, nesten uavhengig av pris. Men innen vannsport er har veldig billig så tror han klarer det samme innen båt utstyr. Vil ønske gutten alt vell i livet og håper han få dette til. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 (redigert) Dette er en 17-åring som driver hjemmefra, se omtale og videre linker hos Båtmagasinet Artig at han prøver seg, håper også at han får det til. Men noen stor aktør kan vi vel ikke forvente at det blir? <{POST_SNAPBACK}> Siden du brukte mitt innlegg som sitat, Shakespeare Boats, så gjengir jeg hele innlegget mitt. Jeg har ikke kritisert 17-åringen i det hele tatt. Tvert imot. Derimot har jeg gitt en opplysning om at det er en 17-åring, og ønsket han lykke til på ferden. Rett skal være rett. At jeg ikke tror det blir noen stor aktør står jeg ved, ut fra de oplysningene som gikk fram i BT. Men han kan jo være en kjempedyktig og serviceminded leverandør allikevel. Og jeg kan ta feil om det med utvikling og størrelse - ingen ting er bedre enn det. Redigert 13.April.2005 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Lme Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 Skal de ha inntil 60% eller 50% åpningstilbud tro?.Missvisende og feil i denne startsiden. Se om dere kan finne 3 feil i annonsen.Bare for moro. <{POST_SNAPBACK}> Gammelt jungelordtak: "Kjøp ikke teak av dyslektikere". :nono: <{POST_SNAPBACK}> Nå må voksne folk ta det litt med ro. Fant i alle fall en feil hos deg Roa, miSvisende....... Så mitt budskap er at en må se på seg selv før en slakter andre Sitér dette innlegget Link to post
Shakespeare Boats Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 (redigert) Hei KOB. Beklager missforståelsen, var ikke deg jeg ville kritisere men alle andre som henger seg opp i skrivefeilene. Ville bruke ditt sitat for å få med meg linken til båtmagasinet. Er enig at dette kom litt feil ut, beklager det var ikke meningen. Gikk litt fort her ja. Der ser man alle kan gjøre feil vi er bare mennesker. Redigert 13.April.2005 av Shakespeare Boats (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 Hei KOB. Beklager missforståelsen, <{POST_SNAPBACK}> Alt i orden Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Avsluttet2 Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 Ser ut til at den åpner snart. Og da med knalltilbud på styringssystemer og kartplottere... og jeg som akkurat har bestilt kartplotter.... Gleder meg til å se hva som tilbys av produkter og til hvilke priser. tj Sitér dette innlegget Link to post
Capella Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 Denne unge mannen er kreativ,selvstendig og satser ikke ett øre uten å ha satt seg inn i det han driver med. Minner mest om en "Ivar S. Løge" type, og det fleste vet vel hva han fikk til. Jeg ønsker han lykke til, og jeg har stor tro på det han her starter opp. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Båtløs Svart 13.April.2005 Del på Facebook Svart 13.April.2005 Skal bli spennede å se hvilke priser de kommer med....driver selv et firma som er båtrelatert...og har forbindelse med de fleste grossister,med tilgang til engrospriser Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.