Jump to content

Plasting av badeplattform Scand Atlantic - Hvordan?

Taskekrabben

Recommended Posts

Har skåret opp plattformen fra undersiden og fjernet søkk våt kjernemateriale. Den har stått på tørk et par uker, og nå begynner det vanskelige for en som aldri har gjort dette før.... Tanken er å lime inn nye lekter for å stive av platformen. Deretter er det klart for plasting.

Må jeg fylle opp alle hulrom med sparkel, la det tørke og så plaste med duk etterpå, eller gjør det ingenting om det er luftlommer på sidene av lektene? Det vil i så fall gå med MASSE sparkel + at det er litt keitete å jobbe opp-ned... Kan jo ikke akkurat snu 32 fot på hodet :nonod:

Er det greit å bruke Biltema sine produkter, eller er det ikke å anbefale? Har hørt at dette ikke er like bra, men billig er det jo :-) Tar gjerne imot andre råd også hvis det er noe spesielt jeg bør tenke på...

Båthilsen fra Taskekrabben :sailing:

Det er en STOR jobb med demontering av all badinnredning, ut med toalett, skottbekledning m.m da den er skrudd fast fra innsiden av båten. Har ikke veldig lyst til å stå lenger på land enn nødvendig... Men må innrømme at jeg har tenkt tanken :wink:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...