Jump to content

Hvor er Dere nå?

Normarco

Recommended Posts

Perleporten ser fint ut, MaSa. Takk for bilder.

Gutta og jeg ligger nå på Stauper i fint vær og blir nok rundt omkring i området et par dager. Kursen settes sydover mot Sørlandet først om et par uker. Må vente på fulltallig mannskap.

bilde

Redigert av dennrick (see edit history)

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Når du kommer nordfra, er det på første bryggeanlegget du kommer til før Sand. Private båtplasser, hvor Oslo friluftsråd har longsideplasser på utsiden. Vann + strøm til 100 kr. Olaskjær heter det, ser det på gulesider kartet.

Den brygga stikker ut fra Bastoveien. Morsomt at de har fått til noen gjesteplasser der.

N 59°5'6" E 010°56'2"

sandbrygger.jpg

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Så båten deres lå rett ved Lars O når jeg var der tidligere i dag.

Bare å stikke bortom om du vil :-)

Fikk besøk av min far, og etterpå dro dattera, kona og jeg på oppdagelsesferd med jolla for å finne uthavn.

Lars O og kona kom på besøk, og med hyggelig prat går tiden, hvor lenge blir Dere i tanum?

-NORMARCO-

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...