MaSa Startet 28.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2014 Hvordan er det ellers rundt i området nå ? Ligger i Kragerø og det er omtrent helt fullt! Har de fleste tatt tidlig ferie i år eller ? Jeg starter ikke ferien før om 2 uker i år. Risør,stavern , Arendal samt Uthavner noen som har en status ? Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
larss Svart 28.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2014 Hei Kan ikke gi deg noen status på havner etc. Da jeg ikke begynner ferien min før til Torsdag. Det er mange som begynner ferien sin nå til uka. larss Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 28.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2014 Veldig god plass i Arendal bassenget. Var i byen i gårkveld. God plass i gjestehavna. Ligger nå i Hovekilen å hører på oppvarming til hovefetival. Lite båter ute. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fjellbonden Svart 28.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2014 Bra med ledige uthavner rundt Risør. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 28.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2014 Er nok været som har dratt alt folket til havn i Kragerø i helgen da, her har det vært jevn strøm av båter i hele dag. Noen få ledige plasser enn så lenge. Blir spennende og følge utviklingen neste 2 uker. Hadde ferie fra sankthans og 3 uker i fjor og det var supert mtp mye ledig plass. I år er det sen ferie så blir nok en kamp om plassen igjen:) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Øya Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Ligger i Blindleia ( Nilen ) her er litt båter men fortsatt endel plasser. Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Zandra Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Ledige plasser på Jomfruland Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 4.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Noen son har oppdatering på jomfruland og stavern idag ? En av plassene blir det i ettermiddag Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
MaSa Svart 4.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Kan selv melde om mye ledig plasser på jomfruland og solen er fremme :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
MaSa Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Ble veldig overrasket over mengden båter på jomfruland i helgen :S Hadde forventet fullt opp siden 2 ferieuken til 1 pulje er i gang nå! Men det var vel til enhver tid Max halvfullt . Regner med det blir andre boller fra neste helg nedover mot kr.sand for da begynner ferien for min del! Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Ligger på Merdø. Nesten tom brygge her i dag. Stille, men er vel meldt noe regn i morra Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
MaSa Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Regner med og befinne meg i risør til helga før det blir tvedestrand/furøya , sandvikene og arendal i tur og orden :)Men må sikkert kapitulere noen steder mtp alle andre feriegjester :/Bakdelene med sen ferie det:( Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Enzo Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Er det noen som vet om det fortsatt er 100-125.- i havneavgift i Tvedestrand ? Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 I følge kommunens hjemmeside så er det det så da er det vel det? http://www.tvedestrand.kommune.no/tjenester-a-a/trafikk-reiser-og-samferdsel/battrafikk/havn/ Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
MaSa Svart 10.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2014 Noen som er i området Arendal - risør idag?Reiser nedover i morgen i 15 tiden, første stopp er forventet å bli perleporten som alltid :)Håper det fortsatt er noen plasser ledige i 17 tiden :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Fjellbonden Svart 10.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2014 Nå som vinden legger seg, kan det lett bli litt trengsel i de mest populære uthavnene vil jeg tro. Men til nå har det vært utrolig god plass i de havnene jeg har vært innom. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 10.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2014 Har ligget tre dager i Hovekilen nå. Mye båter ute nå. Men det er ledige plasser ute. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
nordan family 27 Svart 11.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2014 Ligger på Furuøya rett ved Tvedestrand. Mye båt, men det var ledig ved brygga gjennom hele natta, så fullt var det ikke. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 11.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2014 Perleporten er det fortsatt ledige plasser :) Fantastisk deilig her ! Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
sap_2000 Svart 11.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2014 Ligger i Sandspollen som første stopp i ferien. Toppet opp tankene på Oksenøya marina før avgang. 10.50,- for literen. I Sandspollen lå en kjent båt. Astor med sitt strøkne smykke av en gammel GB. Vi la oss utenfor og slo av en prat. Takk for praten Astor :-) Så la vi oss på svai og ventet på vennebåtene som kom tuslende utover kvelden I morgen tusler vi sydover i rolig tempo langs Østfoldkysten. Får se hvor vi havner :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
MaSa Svart 12.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2014 Kveldsstemning i perleporten :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
sap_2000 Svart 12.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2014 Nok en flott sommerdag. Hadde en fin tur fra Sandspollen via Hankøsundet til Fredagshølet der vil ligger nå Noen bilder. Dagens track og data. Konvoien mot porten i Jeteen ved Storsand. Noen dro på og gikk Mossesundet mens vi med trege og høye båter må utenfor Jeløya. Villa Malla på Filtvet Inn rundt Risholmen mot Hankøsundet Hankøsundet Ut fra Hankøsundet mot syd står monumentet Seilerkongen til mine om Kong Olav V. Oppført et par år etter hans død i 1991. Inn mot Papperhavn og Fredagshølet. Flotte svaberg :-) Ankret opp innerst i Fredagshølet. De andre båtene ligger til land rett bak oss. Et par heldige måker som fikk seg en matbit Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Pequod Svart 13.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2014 (redigert) Ser flott ut der, gleder meg til å sjekke ut noe av dette om et par uker... Selv var jeg i Oksenøya Marina lørdag og fylte den lille tanken min med billig diesel. Endel båter å se, men ikke voldsomt mye. Redigert 13.Juli.2014 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
fredrant Svart 13.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2014 Smekk fullt i Risør nå. Mye båt ute, men generelt greit med plass i uthavnene. Litt skyer her idag, men for en sommer foreløpig!! :-) Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 13.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2014 Det har vært overraskende få båter å se på vår ferd nedover sørlandet, godt med plass både i uthavner og i byene. I Lillesand ble det litt aktivitet i helgen og tipper det blir mer båter å se fremover. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.