Jump to content

Overbygg til kravellbygd hardangersnekke.

Battlehammer

Recommended Posts

Hei, er helt fersk her på baatplassen, men jeg fyrer i gang med en post med en gang.

Har en kravellbygd åpen snekke jeg gjerne vil lage overbygg til. Der jeg kan plassere ungene med en Ipad når de blir lei fisketuren og jeg kan koke meg litt kaffi, gjerne overnatte et par dager også.

Trenger da tegninger på slikt, ikke nødvendigvis på mål, men må passe til formen på båten.

Her er et bilde av båten:

https://baatplassen.no/bildearkiv/55/55725/julianna.jpg

Redigert av Karl Gunnar Lie (see edit history)

Ja tenkte vel egentlig at det er vanskelig å finne spesefikke tegninger, men hadde et håp om at der var noen som hadde tegninger jeg kunne tilpasset båtens mål og fasong.
Ja hadde tenkt å prøve meg på å bygge selv. Vannbestandig kryssfinèr og teaklaminat eller eikestaver oppå der igjen. Vet egentlig ikke når jeg skal sette igang, er midt i oppussing av hus, og må ha noe å putle med når en trenger avkobling
Startet tråden da der sikkert er mange der ute med meninger/forslag til hvordan ting skal gjøres.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...