bella580C Startet 28.August.2014 Del på Facebook Startet 28.August.2014 Noen som vet plassen inni kabin og kupe. Er det trangt å ligge der 2 stykker ? Greie madrasser ? Oversiktlig fra førerplass ? Greit skrudd sammen ? Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
dennrick Svart 28.August.2014 Del på Facebook Svart 28.August.2014 Hadde en sånn i 2009 sesongen, og jeg var MYE på tur med to gutter på 4 og 9 år. Bare i mai den sesongen hadde vi 15 overnattinger-langhelger og inneklemte dager. Det var flott vær da. Vi ryddet alt av bagasje inn i kabinen på dagtid. Ryddet ut ved sengetid. Gikk på do på land, selv om den hadde pumpetoalet under sengen.Båten syntes jeg var bra utstyrt med en liten ferskvannstank, nevnte pumpetoalett, kjøleskuff, og en varmeplate som også kunne brukes til å varme "cockpiten". Madrasser i båter blir vel aldri bra uten en overmadrass, men vi klarte oss greit. Jeg lå i midten med et barn på hver side. Sikker enda bedre med to voksne. Hadde en tur i drittvær fra Tønsberg til Stavern i stor sjø og regn. Da satt jeg for første gang og følte jeg så alt jeg trengte. Ellers sto jeg alltid for å få litt vind i håret. Akkurat der og da virket den som en solid båt, og jeg hadde aldri noe tull med den. Hadde den ellers på henger og satte den ut og dro den inn for hver helg inntil jeg ble litt lei og fikk en fast plass... Inn og ut klarer du forøvrig greit alene, men det tar jo litt tid med en båt på 1.7 tonn. Motor jeg hadde var forresten en Mercury Verado 225. Det var en svært leken båt som gjorde 45 knop. Jeg hadde kjøpt denne båten igjen om jeg skulle hatt den type båt. Var godt fornøyd. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
bella580C Svart 28.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2014 Takker for fine opplysninger... Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.