Superkul Svart 19.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2014 Vasket litt i dag for og se hva som befant seg bak møkka - og frem kom en nesten så perfekt Draco frem, nesten ikke en ripe Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 19.September.2014 Del på Facebook Svart 19.September.2014 Det der så jo virkelig bra ut. Hvilke vaskemiddel bruker du? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 19.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2014 Kraftvask men er nøye på og ikke la det stå på glass etc for det er etsende , skyller godt etterpå skal jo polere den alikevel ettervert , Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 19.September.2014 Del på Facebook Svart 19.September.2014 Hvilke type motor er det som sitter i denne? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 21.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.September.2014 Det sitter mercruiser 170 hk (altså en 165) den skal ut sjekkes og selges Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 22.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2014 Så har vi vært innom ebay en tur i dag Tenkte jeg skulle prøve å ikke fylle dashbordet med en haug klokker - skal jo ha plass til plottern Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 24.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2014 I dag fikk jeg tak i kontrollboks - helt ny - 1000 lapp Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 29.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2014 Har begynt og ribbe båten innvendig for sying av puter osv Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 29.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2014 Fant ut at det gikk an å ta ut hele dashbordet Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
gunped Svart 29.September.2014 Del på Facebook Svart 29.September.2014 Hva skal du med den klokka som viser farten i miles.Skryteknop kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 29.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2014 (redigert) Trenger nok ikke noe skryteknop kommer nok ikke til og montere den i hele tatt Har knop på gps Redigert 29.September.2014 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 29.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2014 (redigert) Fikk sjekka ut plassen til kartplottern også Fikk sparkla og slipt flere ganger+ grunna med epoxy så i mrg eller noe blir det finsliping og lakk Regner med å ha dashbordet hvitt og svarte plater bak plottern og brytere etc ?? Redigert 29.September.2014 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
ehrnst Svart 29.September.2014 Del på Facebook Svart 29.September.2014 Ser bra ut dette, men har ikke plotter en visning for fart? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 29.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.September.2014 (redigert) Jo og derfor kommer jeg IKKE til og montere miles måleren - den fulgte med som ett sett når jeg kjøpte den på ebay - bøy 500 for dem (nye) og fikk tilslag å derfor er den med på bildet Målet mitt er at det skal holde med de 2 målerne : turteller og kombigreia med 4 stk målere i en Redigert 29.September.2014 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 30.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2014 (redigert) noen som har forslag til hva jeg gjør videre med dashen?? tenkte på og lage en topp der plottern stikker litt oppafor og noe sorte plater på flatene eller hvite / i fronten ?? Har ikke lyst på teak innspill tas i mot med stor takk Redigert 30.September.2014 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
tkb Svart 30.September.2014 Del på Facebook Svart 30.September.2014 Er vel gunstig med nedtonet overflate for å slippe refleks i den store vindskjermen. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 30.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2014 En kjapp skisse - støpe en kant over plottern så det blir ett par cm over kanten istedet for at plottern stikker oppafor ??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 30.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2014 Er vel gunstig med nedtonet overflate for å slippe refleks i den store vindskjermen. Lurt - er noe og ta med i planleggingen Kanskje et sort teppe oppi firkanten ?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
tkb Svart 30.September.2014 Del på Facebook Svart 30.September.2014 Ja, eller lakkere i en moderne gråfarve. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 30.September.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2014 (redigert) Tanken slo meg med grå ja men selve konsollen har jeg kjøpt inn offwhite så den blir uansett det Redigert 30.September.2014 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 1.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2014 Blir fint dette Jarle. Men det dashbordet har en litt merkelig utforming etter min smak. Hvis det å ha det original ikke er ett must, ville jeg erstattet fronten med en hel plate som jeg ville bygget litt høyere. Fordelen med den originale er at den vinkler kartplotter fint inn mot førerposisjon. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 1.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2014 En annen ting, det ble nevnt størrelses forskjell på 20 og 21 foteren tidligere i tråden. Jeg ser at Gen 2 har bredere uteplass enn Gen 1 på alle modeller. Men hvis man sammenligner 20 og 21 i Gen 1, vil man da oppleve 21-foteren som betydelig mer romslig? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 1.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2014 Ja jeg vil påstå det - jeg hadde gen 2 , 20 foter før og syntes gen 2 ,21 fot er betydelig større og går man fra gen 1 , 20 fot over i en gen 2 ,21 foter blir det vertfall stor forskjell på sittegruppa / solsenga bak Jeg driver og planlegger og klør meg i huet på det dashbordet , vi får se hva det blir til - hvis hele blir flatt tror jeg kanskje det blir seende litt hjemmemekka ut ?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 1.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2014 Takk for svar. Nå virker det som du har litt peil på hva du gjør, så helt hjemmemikk vil det vel ikke se ut;-) Min tanke var om du satte på en hel plate som luter litt lengre bakover, da vil plata også bli litt større. (må skjære litt men) Så da for meg feks kartplotter i midten og klokker og brytere vertikalt på hver side. Lakker hele konsollen i en farge som matcher farven på kunstfiberplata eller det materialet du har valgt. Som sagt, bare en tanke. Hvis rattet ditt festes så det nesten står vertikalt i stedet for at det luter fremover så ville dashbordet være mere tilgjengelig også. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 1.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2014 Grunne til at jeg er litt skeptisk, er at soveplass er viktig da jeg har tenkt å bruke båten på helgeturer nå været er bra. Jeg er ikke så lang (176) men jeg liker å strekke meg når jeg sover;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.