Jump to content

Prosjekt Draco 2100


Superkul

Recommended Posts

Fikk sjekka ut plassen til kartplottern også

 

bilde

 

Fikk sparkla og slipt flere ganger+ grunna med epoxy :sweat: så i mrg eller noe blir det finsliping og lakk

Regner med å ha dashbordet hvitt og svarte plater bak plottern og brytere etc ??

 

bilde

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jo og derfor kommer jeg IKKE til og montere miles måleren - den fulgte med som ett sett når jeg kjøpte den på ebay - bøy 500 for dem (nye) og fikk tilslag å derfor er den med på bildet :giggle:

Målet mitt er at det skal holde med de 2 målerne : turteller og kombigreia med 4 stk målere i en

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

bilde

 

noen som har forslag til hva jeg gjør videre med dashen?? tenkte på og lage en topp der plottern stikker litt oppafor

og noe sorte plater på flatene eller hvite / i fronten ??

Har ikke lyst på teak

innspill tas i mot med stor takk :yesnod:

Redigert av Jarle B (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Blir fint dette Jarle. Men det dashbordet har en litt merkelig utforming etter min smak. Hvis det å ha det original ikke er ett must, ville jeg erstattet fronten med en hel plate som jeg ville bygget litt høyere.

Fordelen med den originale er at den vinkler kartplotter fint inn mot førerposisjon.

Link to post
Share on other sites

Ja jeg vil påstå det - jeg hadde gen 2 , 20 foter før og syntes gen 2 ,21 fot er betydelig større

og går man fra gen 1 , 20 fot over i en gen 2 ,21 foter blir det vertfall stor forskjell på sittegruppa / solsenga bak

 

Jeg driver og planlegger og klør meg i huet på det dashbordet , vi får se hva det blir til - hvis hele blir flatt tror jeg kanskje det blir seende litt hjemmemekka ut ??

Link to post
Share on other sites

Takk for svar.

 

Nå virker det som du har litt peil på hva du gjør, så helt hjemmemikk vil det vel ikke se ut;-)

 

Min tanke var om du satte på en hel plate som luter litt lengre bakover, da vil plata også bli litt større. (må skjære litt men) Så da for meg feks kartplotter i midten og klokker og brytere vertikalt på hver side. Lakker hele konsollen i en farge som matcher farven på kunstfiberplata eller det materialet du har valgt. Som sagt, bare en tanke.

 

Hvis rattet ditt festes så det nesten står vertikalt i stedet for at det luter fremover så ville dashbordet være mere tilgjengelig også.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...