Superkul Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 (redigert) Begynt å pusle med trimsylindrene Fikk ikke rikket sylindrene en mm men litt varme så gikk det kjempelett samme med stemplet som skulle skrus av stangen - rikket seg ikke en mm - varmet stempelet godt opp og vips var det i biter varmet opp kubben og skrudde av med stoooor skiftenøkkel Stempelet og stempelstangen i skrustikka - måtte borre 2 spor i dem og bruke den blå tangen til og skru dem av stangen Redigert 21.Oktober.2014 av dracojab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Moyja Svart 21.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 Ja er det ikke utrolig hva litt varme kan gjøre. skal prøve og legge bildene på nytt Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 21.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 Bilder av dachen under arbeide. Nå er den ikke helt ferdig på bildene, skal litt tynne lister osv over skjøtene osv.. Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 21.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 Det Grant rattet med ford logoen du har i bildet har passet som hånd i hanske i båten din. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 hehe det Gant rattet er helt nytt og hører til 26M coupen min :) Dashen din blir skikkelig bra - har lurt litt på hva jeg skal bruke av plater e.l i front - forslag tas i mot med stoooor takk Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Moyja Svart 21.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 Jeg brukte 1mm repatex(?) plate som jeg limte på 2mm alu plate. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 21.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2014 Hvem er det som selger 1mm respatex? Fåes det i hvitt? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 22.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2014 Ja er det ikke utrolig hva litt varme kan gjøre. skal prøve og legge bildene på nytt Uten varme kan du like godt la være og prøve - løsne stempelet fra stangen spesielt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 22.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2014 Da var alle nye simringer og oringer byttet Og få i disse var det kjipeste - var ordentlig kronglete "Stempelring" på plass Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Moyja Svart 22.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2014 Hmmmm jeg har faktisk to stempelstenger til den type sylindre Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 23.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2014 Kjekt å ha hehe - kan jo være noen trenger det som har fått hakk eller riper i dem ??? Har bestilt masse småting fra Drevdelar.se til transom / bakplata - pakninger osv + ny veksel slange ,vil ikke at skuta går ned pga rusten sånn Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Scand7100 Svart 23.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2014 Drevdeler har elendig kvalitet å passform.. kjøper alt etter dyrekjøpt erfaring hos drev service.no.. boe as. Pirat er ok men man må vite hvilket merke .. masse dåli å mye bra pirat til båt.. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 23.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2014 hmmm har kjøpt mye motor og drevdelerpå drevdelar.se og har vært kjempefornøyd - og service der er fantastisk - hva er det du har så dårlig erfaring med der??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Moyja Svart 23.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2014 Har handlet med Drevdelar.se og har ikke noe negativt og si på deler eller servicen deres. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 31.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2014 Så har vi tatt en harrytur og hentet varer på post restante Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 31.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2014 Tja, hva er dette til da? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 31.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2014 (redigert) Det er foringer og tetttning til styregaffelen i transommen - bolter og oringer til eksosfeste til transom - bolt til styrearmen - gearwire gjennomføring / slange 1200 spenn takk Jaggu nok penger enda dem er billige :) Redigert 31.Oktober.2014 av dracojab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 31.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2014 Her er restene av styrearm og bolt som jeg måtte ta med vold så innsausa og rusten og grodd var den Fikk tak i styrearm på ebay Ny potmeter til powertrimmen måtte jeg også ha tak i ny - var heldig og fikk tak i ny på ebay for 700 kr inkl frakt , disse koster 2500 kr ellers Demontering .......... Sliping grunning Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Moyja Svart 31.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2014 Håper du har brukt syregrunning, hvis ikke start på ny. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 31.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2014 Jeg har brukt syregrunning Men flere som har sagt : skulle brukt epoxy , vi får sjå Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 6.November.2014 Del på Facebook Svart 6.November.2014 En ting jeg stusser på med D 21, den ikke har oppbevaringsrom i sidepanelene ved stolene fremme. Ser D 20 har dette. Kjekt ha tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 7.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2014 Sant ...... men hadde en 20 før og jeg tror ikke jeg brukte di lommene til noe som helst :) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 7.November.2014 Del på Facebook Svart 7.November.2014 Nja, på Windyen så bruker jeg rommet til snus, mobil etc når jeg kjører. Har alltid lommelykt og kniv liggende der fast. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 7.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2014 (redigert) Er jo noe og tenke på å lage når man først er i gang Vi får se - Jeg har så sykt mye og gjøre om dagen - Leieboer i 2 etg flytter ut og jeg MÅ pusse opp før nestemann skal inn Det er litt av et prosjekt det også med å skru gips - sparkle slipe tapetsere male lister utforinger på nye dører og vinduer og tak Så skal jeg ut til sydama og gjøre noe kjøkkenmontering ++ Redigert 7.November.2014 av dracojab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 7.November.2014 Del på Facebook Svart 7.November.2014 He he, misunner deg ikke. Men her er ihvertfall en enkelt løsning på å felle inn ett oppbevaringsrom: http://webshop.nettbaat.no/products/oppbevaringshylle-asa-561-mm--hoeyre Fåes både for høyre og venstre side. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.