Superkul Svart 7.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2014 tja den var ikke dum - vi får sjå Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Draco24styling Svart 7.November.2014 Del på Facebook Svart 7.November.2014 Har hun fullt opp hun sydama di Jarle? Eller tror du hun vil ta på seg noe mer Draco puter. Tenkte å trekke om putene i salongen Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Superkul Svart 7.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2014 Når du ser bilder av putene mine ferdig har hun tid igjen da kommer jeg til og legge ut tlf nr - hun og gubben er utrolig flinke Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Draco24styling Svart 8.November.2014 Del på Facebook Svart 8.November.2014 He.he Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Superkul Svart 12.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2014 Ikke så veldig spennende bilde men nå er kalesjen kommet - Julekvelden for meg da :) Lurer veldig på om jeg skal sette den på eller være tolmodig og vente til våren ........ den står foreløpig i carporten tørt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 12.November.2014 Del på Facebook Svart 12.November.2014 Flott farge da det der. Kan jeg spørre om pris? Og den er selvsagt todelt? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 12.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2014 Den er todelt ja - tror jeg ga 13500 inkl frakt og mva det var da dem hadde 10% Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 15.November.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2014 Når man ikke har tid og bygge båt så kan man bestille litt da :) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 7.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2014 Ikke skjedd så veldig mye mere men i dag skal jeg ut og løsne resten av putene i kabinen I morgen bærer det avsted med alle putene til sydama - dæææææven og jeg gleder meg til resultatet Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 8.Desember.2014 Del på Facebook Svart 8.Desember.2014 Blir spennende å se resultatet her ja;-) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 8.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2014 Ja - levert nå - og måtte lage nye plater i bunnen på et par stykker :) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 27.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2015 Så var noe av putene hentet :) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 27.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2015 Måtte lage ny plate bak Styrbord side som jeg leverte når putene ble hentet Måtte lage nye skrufester også , og beisa den så den ikke trekker til seg hele fjorden :) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
jcjohansen Svart 27.Januar.2015 Del på Facebook Svart 27.Januar.2015 Dette ser bra ut:) åssen stoff er det I de putene du har øverst på bildet av de nye putene:)? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 27.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Januar.2015 Tusen takk , må jo si det er finere i virkeligheten en på bilder alcantra eller hvordan det skrives heter stoffet Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 27.Januar.2015 Del på Facebook Svart 27.Januar.2015 Ai ai, dette blir nok flott Mister;-) Sitér dette innlegget Link to post
draomc Svart 27.Januar.2015 Del på Facebook Svart 27.Januar.2015 hei , ser du holder på med instrumentpanel . takket hvere deg så jeg at en lett kunne ta ut det hele og få det inn i varmen :) her ser du åssen min blei. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 28.Januar.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2015 Dashbordet der blir jo skikkelig fint :) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
draomc Svart 28.Januar.2015 Del på Facebook Svart 28.Januar.2015 Blir et lite panel i h hjørne også til trimplanbrytere . Og tenkte og skjære ut kryssfiner på nederste del og kle den med samme stoff som paneler og puter . Topp plata trekker jeg bare om uten sømmen som er orginalt og skrur på igjen :) Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 28.Januar.2015 Del på Facebook Svart 28.Januar.2015 Takk for svar;) dashen blir bra:) Sitér dette innlegget Link to post
draomc Svart 4.Mars.2015 Del på Facebook Svart 4.Mars.2015 Stille hos deg også ser jeg :) vi må vel brette opp og få båtene klare til ferien !! Har du noe ide med vinduene , lekker vann som bare f . Når jeg dunker på glassa så kjenner jeg at de er helt løse i pakningen ? Sitér dette innlegget Link to post
draomc Svart 4.Mars.2015 Del på Facebook Svart 4.Mars.2015 Stille hos deg også ser jeg :) vi må vel brette opp og få båtene klare til ferien !! Har du noe ide med vinduene , lekker vann som bare f . Når jeg dunker på glassa så kjenner jeg at de er helt løse i pakningen ? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 4.Mars.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2015 Ja foreløpig stille - skal hente resten av putene en av dagene Er snart ferdig med en del andre prosjekter her også så da blir det full klem på skuta :) ser drevet mitt er rimelig fuktig og må nok pakke om hele greia tror jeg så ting baller på seg Du må vel bare ta et skippertak og ta ut glassa Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Torsen67 Svart 4.Mars.2015 Del på Facebook Svart 4.Mars.2015 draomc: du kan jo prøve å kline inn pakningene med flytende silikon på begge sider. Jeg brukte Turtle-wax slik som brukes på dørlister på bil. Hjalp en hel del da listene tydeligvis ekspanderer litt. Men vaselinolje tror jeg kan gjøre samme nytten hvis du vil unngå silikon kliss. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 4.Mars.2015 Del på Facebook Svart 4.Mars.2015 Si i fra dracojab, når du er i gang igjen. Kunne tenkt meg å tatt en titt på skuta di;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.