Elise Svart 9.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2014 Har lag det inn på telefonen, kan ikke se meg selv, må man være på vannet ? Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 9.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2014 Hm...nå fikk jeg det jaggu det til å virke. Da blir det AIS på turen..ELISE-IV Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 9.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2014 Man kan være i badekaret hjemme, for den del. Registrere på Marin Trafic og huske å starte AIS på appen. Det er forresten en annen som heter Elise IV også, ser det ut til. Det ser ut til å være en prinsesse, men ikke en Princess. He, he...må bare beklage at jeg er så ustyrtelig morsom i kveld. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Elise Svart 9.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2014 Jeg så det jeg og, så jeg måtte lage bindestrek... Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 9.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2014 Veldig bra Elise. Nå kan vi følge deg og på bar. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Patton Svart 9.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2014 Hei og gratulere så mye med nydelig skute. Ønsker deg en riktig god tur, blir spennende å følge deg "østover" Mvh Patton Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 9.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2014 Takk for, jeg får legge fra meg telefonen i båten når jeg går på byen skjønner jeg ;-D Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 God tur kamerat! Ser vel ut til å bli bedre vindforhold enn tidligere meldt for helgen. Skal følge med på nett/ais. Har du fått med deg er par snekkere på turen, eller? Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 Hvilke barer som er verd å besøke er jo en naturlig del av en hentetråd. Gratulerer med båt, og som vanlig gremmes jeg over at dere har det så travelt. Det er en veldig fin tur. Gikk samme strekning i sommer (+ en del lenger), høydepunktet var turen innom Utsira. Men det krever fint vær. Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 Hei Elise Gratulerer med ny og flott båt!! God tur og kjør med fornuft Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 (redigert) Gratulerer med nye skip, da følger eg med på din hjemturen her BP ? , nårtid kaster du loss imorra.? Godtur Redigert 10.Oktober.2014 av torbi (see edit history) Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
ebonita Svart 10.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 (redigert) Grattis till fin båt, välkommen i klubben! Och God Tur! Men Elise-IV ger träff på en annan båt??? Redigert 10.Oktober.2014 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 10.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 Regner med å starte ved 10 tiden. Må ha tak i et par batterier først. Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 10.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2014 Regner med å starte ved 10 tiden. Må ha tak i et par batterier først. Sitér dette innlegget Link to post
snekko880 Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Gratulerer med ny båt Enig med Bergen dørk, gå nyleia, langenuen er bare et langt gjesp.. turen gjennom Austevoll og nyleia er noen av indrefiletene her vestpå. God tur og lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 (redigert) Ser ut til at turen er i gang og at de nærmer seg Korsfjorden og Austevoll, selv om det er et eller annet som ikke stemmer i oppdateringen på Marin Traffic med tidsangivelsen..... Nei, nå ser alt riktig ut. Litt tull med oppdateringene i ny og ne. God tur! Redigert 11.Oktober.2014 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Kjenner at jeg er misunnelig nå.. De har en gøy tur foran seg. God tur Elise. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
SoBo Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 (redigert) Da får vi ønske god tur Ser de holder god driv. Redigert 11.Oktober.2014 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Dykker Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Siden Sap tydeligvis sover så får jeg ta på meg hans rolle :) å minne om å se på forfilter før du legger ut på åpne strekk. det er en veldig god indikator på hva som skjer med motorer underveis. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Fjord28cs Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Og som tidligere sagt her. Ta styrbord ut Selbjørnsfjorden og inn i Nyleia.. Langenuen er laaaang og kjedelig selv i 34 knop[emoji6] Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Siden Sap tydeligvis sover så får jeg ta på meg hans rolle :) å minne om å se på forfilter før du legger ut på åpne strekk. det er en veldig god indikator på hva som skjer med motorer underveis. Hehe, Bjørn :-) husker jeg maste på deg. Viktige greier det med filtrere på ukjent båt når man skal ut på en slik tur. Følger med jeg også nå :-) God tur Elise [emoji106] Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Det var aldri mas. Men gode råd fra en god båtvenn. :) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Zitt Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Gratulerer med flott skute, Elise, og god tur! Endelig skal vi få gjort noe vettugt en helg igjen, skal følge med.....hele tiden! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2014 Jada, Nyleia velges. :-) Spent på når vi får første rapport fra skipper eller copilot! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.