Tom Rør Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Imponerende Link to post
Janniz Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Dette var flotte greier!! :-) Ser frem til neste oppdatering. Mvh Janniz Link to post
Janniz Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 (redigert) Dobbel Redigert 18.Oktober.2014 av Janniz (see edit history) Link to post
aebi Svart 18.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 (redigert) Det har blitt haust igjen og vi har begynt arbeidet med: Trearbeidet til båten. Dette er trepropper som skal limast mot forsenka rustrie skruar Slik: Her har eit teakbord blitt montert i overgang mellom bakre benk og innerliner, både for å forsterke, men og for å skjule skruer og for å gje det heile ein meir elegant heilskap. Deretter vert innsteg på rekka forma og lagt på plass Og seint ut på hausten er det klart for å legge teakdekket på plass Dekket er laga av massiv teak på 9mm. Kvar stav har fått nedsaga fals på 5mm til nating. Dei einskilde "platene" blir laga i treverkstaden og lagt ned som heile flak etter at dei har fått eit dekke på omlag 2mm med sikaflex på baksida. Dette vert påført med tannsparkel. Det heile tar etter kvart form Redigert 18.Oktober.2014 av aebi (see edit history) Link to post
aebi Svart 18.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 (redigert) Den tredje vinteren har koma medan vi er inne i sjarmøretappa :smiley: Topplanterne skal monterast Slik! Hydraulisk styring er på plass og styresnekka vert lista inn Instrument og brytarar finn sin plass Saman med ratt Gear/gasshendel ser dagens lys OG kabler og slanger vert trekt ut til motorbrønn saman med den hyrauliske styresylinderen. (alt kjøpt brukt på Finn for 2 år sidan) 3mm rustfrie stålplater har blitt knekt i rette vinklar og vert montert i rikeleg med sika etter at dei er for-borra for motorboltar Ein 60 hk motor blitt pakka ut etter å ha stått still i nær 3 år. (kjøpt på finn for 3 år sidan med eit års garanti... ) OG alle hol til motorfeste stemmer! Slik! Siste finish på styrekonsoll med rustfri forsterking og teaklist på kartbord Alle kabler, rør og styrestag vert bedt om å finne sine plasser... Rustfrie beslag vert forma til for å lage "stasplass" til lanterner Slik Gaffatape blir skifta ut med beslag Og dekket får ein siste finpuss. All teak er henta frå gamle dører som er samla frå gjenvinning med godt samvit. Dekket skal ikkje behandlast, men få den grå overflata som kjenneteiknar rustikk teak og som ikkje vert glatt å gå på. Når tida for lufting av den hydrauliske styringa kjem, har det blitt vår, og det er varme og forventningar i lufta. Båthengaren får igjen kjenne vekta at båten, og vi er nesten i mål. Her vert leider monter. Slik... Skott under styrekonsoll har kome på plass saman med brannslokkingsutstyr og nokre beslag. Det nærmar seg sjøsetting. Båten har blitt laga til fortellaren sine tre håpefulle, og ein av dei har mot nok til å posere for fotografen etter at heile båten har blitt grundig reingjort og fått fleire lag med voks. Vi er etter 3 år klar for sjøsetting! Og her ligg den da, og speiler seg i salt sjø, stolt som ein hane... Og det har han kanskje grunn til der han ligg. I allefall klarer den å få fotografen til å skjelve på hande når dette siste bildet skal takast. Vi starta denne tråden med å spørre om "Kan det bli båt av dette?" og etter 3 år kunne vi omsider svare at "JA, det kan det! " Redigert 18.Oktober.2014 av aebi (see edit history) Link to post
Bodehode Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 WOW, en flott tråd, vel gjennomført prosjekt :-) Takk for at du delte det med oss her på BP [emoji106] Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
sunnmøre Svart 18.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Oktober.2014 Kjempeflott formidla, og flott ressultat. Skjønar at det ikkje blir storproduksjon Link to post
snekko880 Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Flott tråd, takk for at vi fekk følge med Link to post
trekko Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Så kult! Takk for at dere deler med oss!!! Link to post
Frode Stiansen Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Kjempeflott resultat. Dere burde starte produksjon.. Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Selvgjort er velgjort :-) Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
aebi Svart 19.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Jepp Sæbø, du har vel sjølv ei skute som er produsert her i nærleiken Link to post
ivar Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 ... og er den kommet på vannet så har dere sikkert fått prøvd den også ? Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
godthaab- Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Fantastisk bra arbeid :) Bærer ikke akkurat preg av å være selvbygg dette! Takk for deling :) Prosjekt: Godthaab Link to post
Westpoint Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Flott prosjekt, du kan være stolt av den båten der. Ting tar tid, men resultatet blir deretter. Nydelig arbeid. Link to post
Maruma Svart 19.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2014 Strøkent! Dette kan dere være stolte av! Er jo så gøy å få til ting med egne hender, og dere fikk det til med toppkarakter :-) Er litt nysgjerrig.... Nå handler vel dette om å få til noe og skape noe, men jeg lurer på hva dette har kostet i kroner og øre? Link to post
Sjeldenutpå Svart 20.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2014 Jepp Sæbø, du har vel sjølv ei skute som er produsert her i nærleiken Ikkje umulig :-) Eg har bygg nr 17 av , trur han heitte Lars Magne? , og deler kai med ein av de siste på 42fot. Du må huske å nummerere de skikkelig og lage byggbrev osv hehe Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
aebi Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 (redigert) Ikkje umulig :-) Eg har bygg nr 17 av , trur han heitte Lars Magne? , og deler kai med ein av de siste på 42fot. Du må huske å nummerere de skikkelig og lage byggbrev osv hehe Osvik.... Bygg nr 2 har eg god kjennskap til, 36 fot. Vart innreia fleire gonger før den vart solgt til austlandet Redigert 21.Oktober.2014 av aebi (see edit history) Link to post
aebi Svart 21.Oktober.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 (redigert) Strøkent! Dette kan dere være stolte av! Er jo så gøy å få til ting med egne hender, og dere fikk det til med toppkarakter :-) Er litt nysgjerrig.... Nå handler vel dette om å få til noe og skape noe, men jeg lurer på hva dette har kostet i kroner og øre? Hei Maruma Arbeidet har vart i fleire år, slik at nøyaktig rekneskap har eg ikkje, men slik er utgiftene ca fordelt: Glassfiberarbeid ca 25 tusen Beslag og rustfritt ca 25 tusen Diverse (sika mm, hydraulisk st..) ca 5 tusen Motor (brukt 60hk) 55 tusen Tar du denne totalsummen med deg på "finn" så ser ein at det ikkje er nødvendig å arbeide i tre år for å skaffe tilsvarande båt. Historia begynte eigentleg då vi fekk ei avskalling/skade av toppcoat på den flytande hytta vår (Ardea 34) , og eg brått forsto at eg ikkje hadde kunnskap nok til sjølv å reparere skaden. "Bygg deg ein skjærgårdsjeep, så kan du glasfiber når den er laga" var rådet frå ein kompis i hamna. Så gjort, og dermed kom kompetansen og handlaget etter kvart. Skulle det no dukke opp fleire småskader på hytta, så vil eg nok likevel sove godt om natta, for glasfiberarbeid er ikkje lenger eit ukjent materiale. Redigert 21.Oktober.2014 av aebi (see edit history) Link to post
Maruma Svart 21.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2014 Historia begynte eigentleg då vi fekk ei avskalling/skade av toppcoat på den flytande hytta vår (Ardea 34) , og eg brått forsto at eg ikkje hadde kunnskap nok til sjølv å reparere skaden. "Bygg deg ein skjærgårdsjeep, så kan du glasfiber når den er laga" var rådet frå ein kompis i hamna. Så gjort, og dermed kom kompetansen og handlaget etter kvart. Skulle det no dukke opp fleire småskader på hytta, så vil eg nok likevel sove godt om natta, for glasfiberarbeid er ikkje lenger eit ukjent materiale. Fantastisk bra innstilling, sånn liker jeg :-) Link to post
JanS/EIR Svart 21.November.2014 Link til dette innlegget Svart 21.November.2014 Flott tråd og makeløst fine båter! Dette kan dere med rette være stolte av. Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Starway Svart 25.November.2014 Link til dette innlegget Svart 25.November.2014 Hei flott arbeid dere har utført. Kan vel trygt kalle dere for fagfolk etter dette prosjektet. Har dere tlf nr eller mail til den sølvsmeden dere brukte ute på Orten? Holder på med et Draco prosjekt. Mvh Hans J Brevik Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn