Jump to content

Kan det bli båt av dette?

aebi

Recommended Posts

Det har blitt haust igjen og vi har begynt arbeidet med:bilde

Trearbeidet til båten. Dette er trepropper som skal limast mot forsenka rustrie skruar

Slik:

bilde

bilde

Her har eit teakbord blitt montert i overgang mellom bakre benk og innerliner, både for å forsterke, men og for å skjule skruer og for å gje det heile ein

meir elegant heilskap.

bilde

Deretter vert innsteg på rekka forma og lagt på plass

bilde

Og seint ut på hausten er det klart for å legge teakdekket på plass :wink:

bilde

Dekket er laga av massiv teak på 9mm. Kvar stav har fått nedsaga fals på 5mm til nating. Dei einskilde "platene" blir laga i treverkstaden og lagt ned

som heile flak etter at dei har fått eit dekke på omlag 2mm med sikaflex på baksida. Dette vert påført med tannsparkel.

bilde

bilde

Det heile tar etter kvart form :thumbsup:

Redigert av aebi (see edit history)

Den tredje vinteren har koma medan vi er inne i sjarmøretappa :smiley: :smiley: :smiley:

bilde

Topplanterne skal monterast

bilde

Slik!

bilde

Hydraulisk styring er på plass

bilde

og styresnekka vert lista inn

bilde

Instrument og brytarar finn sin plass

bilde

Saman med ratt :smiley:

bilde

Gear/gasshendel ser dagens lys

bilde

OG kabler og slanger vert trekt ut til motorbrønn saman med den hyrauliske styresylinderen. (alt kjøpt brukt på Finn for 2 år sidan)

bilde

3mm rustfrie stålplater har blitt knekt i rette vinklar og vert montert i rikeleg med sika etter at dei er for-borra for motorboltar

bilde

Ein 60 hk motor blitt pakka ut etter å ha stått still i nær 3 år. (kjøpt på finn for 3 år sidan med eit års garanti... :blush: )

bilde

OG alle hol til motorfeste stemmer! :smiley:

bilde

Slik!

bilde

Siste finish på styrekonsoll med rustfri forsterking og teaklist på kartbord

bilde

Alle kabler, rør og styrestag vert bedt om å finne sine plasser...

bilde

Rustfrie beslag vert forma til for å lage "stasplass" til lanterner

bilde

Slik :wink:

bilde

Gaffatape blir skifta ut med beslag

bilde

Og dekket får ein siste finpuss. All teak er henta frå gamle dører som er samla frå gjenvinning med godt samvit. Dekket skal ikkje behandlast, men få

den grå overflata som kjenneteiknar rustikk teak og som ikkje vert glatt å gå på.

bilde

Når tida for lufting av den hydrauliske styringa kjem, har det blitt vår, og det er varme og forventningar i lufta. :saint:

bilde

Båthengaren får igjen kjenne vekta at båten, og vi er nesten i mål. Her vert leider monter.

bilde

Slik...

bilde

Skott under styrekonsoll har kome på plass saman med brannslokkingsutstyr og nokre beslag. Det nærmar seg sjøsetting.

bilde

bilde

Båten har blitt laga til fortellaren sine tre håpefulle, og ein av dei har mot nok til å posere for fotografen etter at heile båten har blitt grundig reingjort

og fått fleire lag med voks. Vi er etter 3 år klar for sjøsetting! :clap:

bilde

Og her ligg den da, og speiler seg i salt sjø, stolt som ein hane...

bilde

Og det har han kanskje grunn til der han ligg. I allefall klarer den å få fotografen til å skjelve

på hande når dette siste bildet skal takast. :blush:

Vi starta denne tråden med å spørre om "Kan det bli båt av dette?" og etter 3 år kunne vi omsider

svare at "JA, det kan det! "

Strøkent! Dette kan dere være stolte av! Er jo så gøy å få til ting med egne hender, og dere fikk det til med toppkarakter :-)

Er litt nysgjerrig.... Nå handler vel dette om å få til noe og skape noe, men jeg lurer på hva dette har kostet i kroner og øre?

Jepp Sæbø, du har vel sjølv ei skute som er produsert her i nærleiken :wink:

Ikkje umulig :-) Eg har bygg nr 17 av , trur han heitte Lars Magne? , og deler kai med ein av de siste på 42fot.

Du må huske å nummerere de skikkelig og lage byggbrev osv hehe :wink:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Ikkje umulig :-) Eg har bygg nr 17 av , trur han heitte Lars Magne? , og deler kai med ein av de siste på 42fot.

Du må huske å nummerere de skikkelig og lage byggbrev osv hehe :wink:

Osvik....

Bygg nr 2 har eg god kjennskap til, 36 fot. Vart innreia fleire gonger før den vart solgt til austlandet :worry:

Strøkent! Dette kan dere være stolte av! Er jo så gøy å få til ting med egne hender, og dere fikk det til med toppkarakter :-)

Er litt nysgjerrig.... Nå handler vel dette om å få til noe og skape noe, men jeg lurer på hva dette har kostet i kroner og øre?

Hei Maruma

Arbeidet har vart i fleire år, slik at nøyaktig rekneskap har eg ikkje, men slik er utgiftene ca fordelt:

Glassfiberarbeid ca 25 tusen

Beslag og rustfritt ca 25 tusen

Diverse (sika mm, hydraulisk st..) ca 5 tusen

Motor (brukt 60hk) 55 tusen

Tar du denne totalsummen med deg på "finn" så ser ein at det ikkje er nødvendig å arbeide i tre år for å skaffe tilsvarande båt.

Historia begynte eigentleg då vi fekk ei avskalling/skade av toppcoat på den flytande hytta vår (Ardea 34) , og eg brått forsto at eg ikkje hadde kunnskap nok til sjølv å reparere skaden. "Bygg deg ein skjærgårdsjeep, så kan du glasfiber når den er laga" var rådet frå ein kompis i hamna. Så gjort, og dermed kom kompetansen og handlaget etter kvart. Skulle det no dukke opp fleire småskader på hytta, så vil eg nok likevel sove godt om natta, for glasfiberarbeid er ikkje lenger eit ukjent materiale. :wink:

Historia begynte eigentleg då vi fekk ei avskalling/skade av toppcoat på den flytande hytta vår (Ardea 34) , og eg brått forsto at eg ikkje hadde kunnskap nok til sjølv å reparere skaden. "Bygg deg ein skjærgårdsjeep, så kan du glasfiber når den er laga" var rådet frå ein kompis i hamna. Så gjort, og dermed kom kompetansen og handlaget etter kvart. Skulle det no dukke opp fleire småskader på hytta, så vil eg nok likevel sove godt om natta, for glasfiberarbeid er ikkje lenger eit ukjent materiale. :wink:

Fantastisk bra innstilling, sånn liker jeg :-)

• 5 uker senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...