Nautoman46 Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Litt nedbøying, men vogna tåler det. Laget av skrapjern og kun hjul og akslinger som koster noe. Pris ca 3000,- Vognen ble selvsagt litt for lang... og måtte kortes inn. Trengte plassen bak båten så hadde ikke noe valg. Link to post
Nautoman46 Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Så måtte selvfølgelig båten ha en plass å stå under oppgraderingen. Gratis lagertelt mot at det blir fjernet er vel en god deal vel? Ferdig telt. Måtte lage ny dør da den gamle hadde blåst bort. Laget liksågodt en dør som åpnes enkelt. Inne står et annet prosjekt. En Selco 18, ombygget til skjærgårds-jeep ca fra 1968. Men funker som vinterbåt Link to post
Torsen67 Svart 2.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Tåler disse teltene snø? Link to post
Nautoman46 Svart 2.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Dette teltet er fra ca 2007 og har stått seg godt. Så tror det ja. Link to post
SoBo Svart 2.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2015 Så kjekt da gitt, med både hus og henger til båten. Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Nautoman46 Svart 3.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2015 Understøtter må til for å gi nok stabilitet. Røra stammer fra eit utdatert hydraulikkanlegg, og til og med ferdig bøyde slik at det passer perfekt. Link to post
boble65 Svart 3.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2015 Det må jeg si var en pen båt :-) Link to post
boble65 Svart 3.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2015 Har z8 og p80 samme skrog? Link to post
Nautoman46 Svart 3.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2015 Fenderlist neste. Pris ca 2500,- inkl endebeslag i syrefast. Kjem nok godt med, for det er stor sannsynlighet å komme bort i noe. Utfyllingslist. Ferdig med endebeslag. Link to post
Nautoman46 Svart 3.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2015 Om z8 og p80 samme skrog vet jeg faktisk ikke? Noen som har peiling? Link to post
SoBo Svart 3.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2015 (redigert) Ble meget bra dette Nautoman 46 Redigert 3.Februar.2015 av SoBo (see edit history) Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Nautoman46 Svart 3.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2015 Takk for det Link to post
Nautoman46 Svart 4.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2015 Så står teakdekk for tur. Lager mal i på plast. Valget ble Sandøy Båtdekk i Tvedestrand. Link to post
Nautoman46 Svart 4.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2015 Teaken kom nesten frem da sjåføren var uheldig å få ene hjulet på hengeren utenfor veibanen. Fraktet sammen med 8 tonn bygningsplater. Link to post
Nautoman46 Svart 4.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2015 (redigert) Men teaken overlevde merkelig nok.... så da er det bare å finne frem limet Og legge alt skrot som en har, til å holde det hele på plass. Redigert 4.Februar.2015 av Nautoman46 (see edit history) Link to post
SoBo Svart 4.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2015 Blir vakkert Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
TB2855 Svart 5.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Kaffelars Svart 5.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Steike bra, og ser nok enda bedre ut i virkeligheten! Parring av firkanta Mørejet og rund Askeladd, og sluttresultatet imponerende tilogmed om det skulle kommet fra produsenten, bøyer meg i pussestøvet og forstår dette må være noe du har lang erfaring med!? De små brikkene over fenderlista i bakkant, er det til en snapdavit-løsning? fabrikat? Link to post
Ask Svart 5.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Hei Imponerande. Kva trur du herligheita veg? Sånn ca.? Ask Link to post
Nautoman46 Svart 5.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 imponerende tilogmed om det skulle kommet fra produsenten, bøyer meg i pussestøvet og forstår dette må være noe du har lang erfaring med!? De små brikkene over fenderlista i bakkant, er det til en snapdavit-løsning? fabrikat? Brikkene i bakkant er Hella led lamper. Mye og mye erfaring har jeg vel ikke egentlig, men jeg maurer jo med det og synest det er litt morro å se resultatet Link to post
Nautoman46 Svart 5.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Hei Kva trur du herligheita veg? Sånn ca.? Ask Hei, ikke så veldig tung egentlig. Har ikke veiet den men en plass mellom 35-45 kg... Link to post
Nautoman46 Svart 5.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 (redigert) Med teaken ble det mye bedre enn forventet. Ferdig montert anker. De øverst lysene er orginalt montert, så her var det bare å kline til å fullføre det slik som en elektriker liker.For mye av det gode må være deilig Redigert 5.Februar.2015 av Nautoman46 (see edit history) Link to post
Joda3300 Svart 5.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Dette blei utrulig flott!!! Lager du på min og? :) Mvh Tom Erik Link to post
Nautoman46 Svart 5.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Dette blei utrulig flott!!! Lager du på min og? :) Mvh Tom Erik hadde jeg vært arbeidsledig skulle jeg fixet det ja Link to post
Frissy Svart 5.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2015 Det ble kjempefint. Fin helhet med lys. Teaken ser bra ut. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn