Jump to content

Oppgradering av Askeladden Z8


Nautoman46

Recommended Posts

bilde

 

Så måtte selvfølgelig båten ha en plass å stå under oppgraderingen. Gratis lagertelt mot at det blir fjernet er vel en god deal vel?

 

bilde

 

Ferdig telt. Måtte lage ny dør da den gamle hadde blåst bort. Laget liksågodt en dør som åpnes enkelt. Inne står et annet prosjekt. En Selco 18, ombygget til skjærgårds-jeep ca fra 1968. Men funker som vinterbåt :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Steike bra, og ser nok enda bedre ut i virkeligheten! Parring av firkanta Mørejet og rund Askeladd, og sluttresultatet imponerende tilogmed om det skulle kommet fra produsenten, bøyer meg i pussestøvet og forstår dette må være noe du har lang erfaring med!?

 

De små brikkene over fenderlista i bakkant, er det til en snapdavit-løsning? fabrikat?

Link to post
Share on other sites

imponerende tilogmed om det skulle kommet fra produsenten, bøyer meg i pussestøvet og forstår dette må være noe du har lang erfaring med!?

 

De små brikkene over fenderlista i bakkant, er det til en snapdavit-løsning? fabrikat?

 

Brikkene i bakkant er Hella led lamper. Mye og mye erfaring har jeg vel ikke egentlig, men jeg maurer jo med det og synest det er litt morro å se resultatet :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...