Nautoman46 Svart 17.Mars.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2015 Ut i det fri og begynne på vårpuss. Full ståhøyde under kalesje overalt. Ca 190cm på det laveste. Link to post
dacapo Svart 17.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2015 Imponerende jobb Nautoman46 - gler meg til å se resultatet live Link to post
-morten- Svart 17.Mars.2015 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2015 Dette ble meget bra! litt bratt vinkel på forkalesjen rent utseendemessig, men du har løftet båten og gjort den sikkelig praktisk! Z toppene er jo geniale, men der er det jo neppe ståhøyde.. Meget flott arbeid!! Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Marine Engineer Svart 11.April.2015 Link til dette innlegget Svart 11.April.2015 Det vart steikje flott resultat dette SE, flott båt :) Ser du har hatt å pusle med etter nyttår ;) Link to post
Gert84 Svart 11.April.2015 Link til dette innlegget Svart 11.April.2015 Passet båten utrolig bra :) Link to post
SoBo Svart 14.April.2015 Link til dette innlegget Svart 14.April.2015 Var en stund i tvil om targabøylen. Synes derimot helheten med ny kalesje, targa og badeplatting ble knallbra Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
HåkanS Svart 8.August.2015 Link til dette innlegget Svart 8.August.2015 Hej! Jag är mycket imponerad av din ombyggnation där du lyckats få en trevlig båt att bli ännu trevligare!Har du en uppskattning av vad en sådan ombyggnation skulle kosta om jag skulle låta ett båtvarv göra det?Hur många mantimmar går det åt för badbryggan respektive kapellet med targan?Kontakta mig gärna på hakan_3669 at hotmail.com Stort tack på förhand! Link to post
crazymm Svart 8.August.2015 Link til dette innlegget Svart 8.August.2015 få ut mere bilder av båten da www.scooterforum.no Link to post
Nautoman46 Svart 25.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 (redigert) . Redigert 25.Oktober.2015 av Nautoman46 (see edit history) Link to post
Nautoman46 Svart 25.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 Hej! Jag är mycket imponerad av din ombyggnation där du lyckats få en trevlig båt att bli ännu trevligare! Har du en uppskattning av vad en sådan ombyggnation skulle kosta om jag skulle låta ett båtvarv göra det? Hur många mantimmar går det åt för badbryggan respektive kapellet med targan? Kontakta mig gärna på hakan_3669 at hotmail.com Stort tack på förhand! Hei Håkan. Takk for hyggelig tilbakemelding:-) Vanskelig å tippe hvor mye dette ville ha kostet hos en båtbygger i og med jeg er en gjør det selv type, men de faktiske kostnader kan jeg vel gi deg. Kalesje 25000,- Teak 6000,- inkl frakt Materialer 7000,- Lakk 1500,- Belysning 1000,- Diverse 1500,- Du trenger også formen til targabøyle på en Bayliner 285, og formen til en badeplattform. Legger du til 50000,- til i arbeidspenger, er det mulig du er i mål......Maybe:-) Mvh S Link to post
Nautoman46 Svart 25.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 Liten oppdatering. Fornøyd med resultatet etter en sesong, og kalesjeløsningen ble 100% tett og fin. Har selvsagt en liste med småting som må forbedres.....men lite i forhold til det som er gjordt. Litt bilder av årets sesong. Tur til Urke i Møre og Romsdal Tidlig i april Fin løsning på kalesjen med mange muligheter på å åpne noe men ikke alt. Bimini + sidene bak. Bading Fruen som også manøvrerer båten fint, ordner litt snacks På land for å fjerne litt groe midt i sesongen. Sesongslutt i midten av oktober. Parkering innendørs. Link to post
boble65 Svart 25.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 Den båten din er jaggu meg fin altså :)! Link to post
Nautoman46 Svart 25.Oktober.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2015 Men båtsesonger er ikke over. Har en gammel Selco 18 som jeg har bygget om til skjærgårdjeep. Forlenget med 70 cm, og bygget senterkonsoll med tak over av litt rusk som drev i land her på Sunnmøre Motor er beskjedne 40hk Yamaha, men gjør 26 knop når dobbelbunnen er drenert for vann, Så da kan krabbe og hummersesongen starte. Kaller båten for Billi(g) eller crapboat (bygget av litt skrot) Flytetanken bak gjør at båten går snorrett i vannet uansett fart. Link to post
-morten- Svart 26.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2015 Heisan så båten din i Molde i sommer! veldig vellykket targabøyle! Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Nautoman46 Svart 8.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 Ønsker meg nå en litt større båt? Link to post
Nautoman46 Svart 17.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2017 Akkurat nå? båtlivet er fantastisk. #nofilter Link to post
Nautoman46 Svart 6.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2017 Da var denne båten solgt? ny eier i Bergen får nok stor glede av den!! God tur? Link to post
paso Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 (redigert) Ny eier (meg) er veldig fornøyd med båten . De modifiseringer som er gjort av Nautoman46 er meget bra utført. Vil si at at Z8 er komplett slik den er nå. Legger ved noen bilder fra sommeren 2017 Redigert 11.Mars.2018 av paso (see edit history) Link to post
Fyrlykten Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Du har fått deg en fin og velstelt båt der @paso fine båter dette her "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
GunR Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Såg den i Måløy i fjor sommer. Meget fint eksemplar, og sementerte Z8 som min favoritt daycruiser/weekendcruiser. :) Link to post
paso Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 GunR skrev 49 minutter siden: Såg den i Måløy i fjor sommer. Meget fint eksemplar, og sementerte Z8 som min favoritt daycruiser/weekendcruiser. :) Det stemmer. Lå en liten uke der i opplag før vi kjørte videre sydover. Måløy er forøvrig en veldig fin gjestehavn. Link to post
GunR Svart 11.Mars.2018 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2018 Har ikke vært i Måløy med båt, ennå, men kona er derfra, så vi er innom av og til. Gikk og såg på båtene, selvsagt. :) Link to post
Nautoman46 Svart 5.Juli.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2018 Superbåt? Link to post
Torsen67 Svart 26.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2019 Så det var forma til Mørejet´n du moddet litt og brukte? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn