Jump to content

hente tråd Kopervik Arendal


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Gratulerer med ny båt Lars. den så flott ut. Og god tur til dere begge. Da blir det vel å følge dere på Ipad en fra Hytta på Lørdag. ( Tar en ankerdram når dere er vel fortøyd i Arendal) Jeg har akkurat kommet hjem etter 14 dager på seilbåt i karibien så båtsesongen er i gang den :yesnod:

Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Det er bra. Har selv blitt forsinket grunnet denne broa. :-)

Gikk forresten motsatt vei av det du skal forrige helg, da jeg hentet en P45 i Horten.

Nilss

 

Kjøpte du den P45 i Horten, som kun lå på finn.no i noen dager? Så veldig pen ut den!!Skulle dra å se på den, men rakk det ikke du var for kjapp...

Link to post
Share on other sites

Jeg er nok enig i at det ikke er den ideelle weekend at passere Jæren i...MÅSKE er der en pause i vinden meget tidligt lørdag - fra klokken 06-12, hvor lavtrykket har sit centrum over Sydnorge. Så I så at sige kan sejle i lavtrykkets "øje". Men der vil nok stadig være en del gammel sø. Men lige nu ser det vindmæssigt lovende ud lørdag formiddag.

Link to post
Share on other sites

Framtia. Det skal jeg love deg skal være med. Ligger visst i båten allerede ettersom jeg forstår.. Vi blir tre mann ombord hos oss. Så en får holde øye med forfilter.

Deep Diver. Alene? Det hørtes skummelt ut. Er Det ikke noen du kan få med.

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Den sida var fin, trixie2. Rundt tre meter signifikant utenfor Kvitsøy lørdag morgen. Maksimal bølgehøyde rundt det doble. Håper det er roligere rundt Jæren. Dmi.dk melder under 2,5m rundt Jæren samme tid og mindre jo lenger sør langs kysten du kommer. Økende bølgehøyde igjen fra rundt midt på dagen.

Redigert av tilplan (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...