EiSvIn Startet 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2015 Om en måneds tid er det Sjøen for alle i Lillestrøm. Programmet har ikke blitt lagt ut i skrivende stund, men noen drypp har det jo kommet. Og lovnadene om en revitalisert messe er store, og profilen skal etter hva de selv sier være langt mer rettet inn mot aktiviteter. https://www.messe.no/Om-oss/Aktuelt/Norges-Varemesse-overtar-driften-av-Sjoen-for-alle/ http://www.batmagasinet.no/artikkel/sj%C3%B8en-alle-flytter-igjen Vi skal bygge et betydelig større konsept og skape en maritim fest etter modell fra de beste båtmessene i Europa både målt i atmosfære, mangfold, utstyr, underholdning og aktiviteter, sier administrerende direktør ved Norges varemesse, Siv Lunde Kolrud, til Dagens næringsliv. Jeg gleder meg, og forsøker å følge med på hjemmesidene for å se om det kommer noe program snart. I og med at vi endte opp med ny båt i fjor høst, så har vi en lang liste med utstyr vi skal titte på og kanskje handle. Håper å finne både godt utvalg av dippedutter og hyggelige messepriser. Og så håper jeg inderlig at seilbåtene kommer tilbake i hallen. Hvilke tanker har dere? Blir det en ny maritim fest, eller blir det salamipølser fra Sverige? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Så lenge det ikke blir svensk Falukorv, - er det greit. Jeg bor 5min kjøretur unna messen, er pensjonist og kan besøke messen på en stille formiddag, så jeg kommer nok til å stikke innom. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Teerex Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Tror jeg skal ta meg en tur, det er jo bare 90 minutter med fly og har ikke vært på båtmessa siden 2003 Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Astor Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 (redigert) Blir der fra første åpningsdag til fredag formiddag. Blir drivende rundt men har holdeplass på Båtens Verden sin stand. Kom og hils på og få med dere et rymende ferskt båtblad fra oss. Redigert 18.Februar.2015 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Dykker Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Gleder meg til båtmessa. Bor i Lillestrøm, så blir vel et par turer bort. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Sitat fra sjøen for alle: Vi ønsker oss ikke messebesøkende – men messedeltakere på Norges største båtmesse i 2015. Hva menes med det? Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Det betyr at de ikke kan ha folk med flakkende blikk surrende rundt der, hvis du vil delta med salg av falukorv som jo er Lars sin spesialitet så er du velkommen. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Norges Varemesse har de siste årene gjort store endringer for å kunne tilby bedre opplevelser og service for utstillere og publikum. Nå er vår ambisjon å gjøre Sjøen for alle mer lik de beste båtmessene i Europa, både i atmosfære, mangfold, utstyr, underholdning og aktiviteter. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
lippert Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 (redigert) Da er det bare å håpe at enda flere utstiller i år har folk som har lært seg litt basic kundeplei. Redigert 18.Februar.2015 av lippert (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
valvolainen Svart 19.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2015 Opplevde mye veldig god service fra de fleste båtprodusenter ifjor, så jeg tar gjerne turen igjen. Denne gangen skal jeg fokusere på dingser, hvis jeg klarer. Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Opplevde mye veldig god service fra de fleste båtprodusenter ifjor, så jeg tar gjerne turen igjen. Denne gangen skal jeg fokusere på dingser, hvis jeg klarer. Helt enig de aller aller fleste viste god kundepleie, men det er nok stor forskjell på kundene også. Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Er det noe serlig gode tilbud og finne på en sån messe på utstyr og tilbehør ? Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Var det "sjøen for alle" som var på Telenor Arena ifjor vinter? Som nå er flyttet tilbake til Lillestrøm? Mulig dumt spm, men så fort gutta og jeg hører ordet båtmesse, så drar vi... Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Tom Rør Svart 20.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2015 Så vidt jeg skjønte, så var det det. Spennende å se om det blir bedre når de kommer tilbake til messehallen. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 21.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 (redigert) For meg uten bil blir det mer tungvint å dra til Lillestrøm fra Nesodden, men jeg tar nok en tur åkkesom...:-) Redigert 21.Februar.2015 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Dykker Svart 21.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 For meg uten bil blir det mer tungvint å dra til Lillestrøm fra Nesodden, men jeg tar nok en tur åkkesom...:-) Ta båten din til Aker Brygge. Så tar du direktetoget til Lillestrøm (12 minutter). Stopper rett ved Varemessa. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 21.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 Ta båten din til Aker Brygge. Så tar du direktetoget til Lillestrøm (12 minutter). Stopper rett ved Varemessa. Tenkte litt galt jeg - av en eller annen grunn tenkte jeg på Hellerudsketta... Men Norges Varemesse ligger vel ikke der? Når jeg tenker meg om tror jeg ikke jeg har vært der siden de flyttet til Lillestrøm...:-) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lars H. Svart 21.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2015 Jernbanestasjonen i Lillestrøm oppe til venstre, og messeområdet nedover mot høyre. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Krimart Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Mulig jeg ikke er representativ, men hvis jeg skulle dra på sjøen for alle er det for å kikke på nye båter / motor og diverse smarte nye duppedingser. Får litt piggene ut om det skal gjøres om til et lekeland/aktivetssenter - men sikkert moro for barna? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Nå tror jeg neppe at det store flertallet av besøkende er barn, men kanskje det er greit å aktivisere barna litt mens far står og blar opp millioner for en ny båt? Jentungen og kanskje også guttungen synes vel ikke det er like gøy å følge med i pappas diskusjoner om motorer? Av aktiviteter for voksne, er vel ikke VHF-kurs og eksamen så dumt heller? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Jernbanestasjonen i Lillestrøm oppe til venstre, og messeområdet nedover mot høyre. Hehe, da tror jeg at jeg skal finne fram! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Jangul Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Er det noen uten bil som vil sitte på er det bare å si ifra! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2015 Jeg bor som sagt 5min kjøretur unna på Skjetten, så er det noen kjentfolk som kunne tenke seg å stikke innom her, skal jeg ha kaffen klar! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
EiSvIn Svart 25.Februar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2015 Da ser det ut som programmet har kommet ut også, tenker å få med meg Jan Eirik Breen i hvert fall. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 26.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2015 I år klarer jeg ikke finne hvilke båter som er utstilt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.