Jump to content

Korleis unngå avleiringar i varmevekslar

Havlengt

Recommended Posts

Eg hadde oppe varmevekslarane i mai mnd. ifjor. Då vart dei reingjort mekanisk med pussebørste og sirkulerte med systemrens I fleire døgn. Deretter vart det sett inn Nye pakningar og sinkanodar.

Båten vart brukt ca 50-60 timar I løpet av sommaren for deretter å bli lite brukt på hausten fram til opptak I slutten av oktober.

Her er resultatet som openbara seg når eg demonterte i helga:

bilde

Dette er triste greier...

Sinkanoden var heilt deformert, kun ei lita kjerne rundt gjengene var hadde fast substans. resten låg i bitar inne i kjølaren,

- Har begynt å lura på om desse avleiringane har nokon forn for samanheng med sinkanodane?

- Vil dette problemet unngåast viss ein monterer ferskvannsflushing av systemet?

- Har mengden av sink betydning for dette resultatet?

- Kan ein fjerna sinken og kompensera for tæring på andre måtar.

Spekulatoren går rundt dette tema, ein ting er sikkert; det går ikkje an å ha det slik.... :thumbsdown:

Det er reine salt mila.

Ville si at kjøleren ikke fungerer rett og har stått / gått med en luftlomme ?

Er alle tetningsflater OK?.

Jeg skifter Sink hvert år og de ser litt bedre ut enn din.

Ferskvann lager et belegg på Sinken som gjør at den varer lengeeee.

Hvorfor åpnet du den i år når den var overhalt i fjor?

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Jeg fikk problem med at impellerpumpen ikke fungerte etter skifte av impeller. Årsak? Lekkasje ved lokket, men det kom ikke en dråpe vann ut. Men luften kom inn! Vann er faktisk mye "tykkere" for å si det populært enn vann.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...