Janniz Svart 10.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2015 Grattis med en flott båt!! Å en riktig god tur hjem.......skal følge med dere Mvh Janniz. Sitér dette innlegget Link to post
Goodwill Svart 10.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2015 Lykke til - god tur! Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 11.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2015 Et ordentlig øs-pøs vestlandsvær du har fått idag! God tur :) Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 12.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 Ser du ligger i Kopervik. Hvordan gikk første etappe? Svarer båten til forventningene? Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 12.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 Vi fiser i dette øyeblikk over mot Bømlo. Båten fungerer greit, men vi sliter med et strømproblem. Et eller annet har tappet batteriene våres, så pr nå så er det ikke nok igjen til å drive ei 3v led lampe:) Vi kunne nok hatt høyere fart i denne fine vinden, men vi andunger seiler kun på storseilet, å har tatt to rev i seilet. Ligger stort sett på 4-5 knops fart. drømmen våres nå er å kunne ha fulladet batteriene våres så vi i vertfall hadde fått ladet tlf og padda etter hvert:) Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 12.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 Hva er seilnummeret på båten. Jeg kjøpte en ny i 1981. Kan det være min gamle båt? Du har fått en meget velseilende båt. Gratulerer! Seilnumer 709 Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 12.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 Jeg må få lov å gratulere deg med ny båt! Jeg holder øye med dere på Marine Traffic, for det er alltid interessant å se hvilke rute forskjellige velger. Jeg mener å huske at du skulle ta turen alene, men nå skriver du vi og ikke jeg. Blir litt kjekkere når man er flere sammen på tur. Håper du får orden på ladeproblemet ditt, slik at vi kan få hyppigere oppdateringer, og kanskje bilder fra turen. Ønsker dere fortsatt fint driv! Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 12.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 Fikk med meg en landkrabbe til på turen:) Han står til rors for første gang, han har nå stø kurs på tur under brua ved Mosterhavn Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 12.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 Fikk med meg en landkrabbe til på turen:) Han står til rors for første gang, han har nå stø kurs på tur under brua ved Mosterhavn Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 12.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 Er målet for neste stopp Leirvik, Stord? Der får dere det meste av hva dere ønsker dere, til og med kinarestaurant(kan anbefales)! Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 12.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 ser de går Nyleia, de sikter kanskje på Bekkjarvik? Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 12.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 Vi ligger på Koløy for natten. Byttet tre øl mot bryggeplass med strøm av ei eldre snill dame:) Fiser vel til Bergen i morgen tru e. Gøy at den ais appen funker. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 12.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2015 dama ville ha tre øl for å låne bort båtplass? herlig Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
stikamp Svart 13.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 Vi startet før høna pruppa i dag. Vi har nå snart krysset Krossfjorden på tur mot Bergen. svak vind fra Nord, så vi går foreløpig for motor Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 13.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 13.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 13.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 sjølveste skipperen:) Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 13.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 Takk for bilder! Ser ut som dere nyter turen, som seg hør og bør Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 13.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 På et tidligere bilde er det rulleforseil. Hva har skjedd? Kan se ut som om seilet er heist opp/ned. Eller er det et nødseil? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 13.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 Velkommen til Bergen, gutter! Som dere ser er det så flott her at det skal bli vanskelig å komme seg videre, men har dere satt av 2-3 uker her så hjelper det jo! Gleder meg til ny rapport om dagens etappe. Jeg synes rormannen har gjort en strålende jobb, stødig, målbevisst og bestemt! Sitér dette innlegget Link to post
stikamp Svart 13.Mai.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 Likte oss ikke i Bergen, så det ble bare 15 stopp her;) Vi har satt snuta videre Nordover nå, går på skift i natt:) Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 13.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 Jeg synes det er trist med folk som ikke vet sitt eget beste, men jeg ønsker dere lykke til videre! Sitér dette innlegget Link to post
T/K Ternen Svart 13.Mai.2015 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2015 Fikk med meg en landkrabbe til på turen:) Han står til rors for første gang, han har nå stø kurs på tur under brua ved Mosterhavn Nydelig plass du seiler forbi, da jeg selv bor her hehe Sitér dette innlegget Prosjekt T/K Ternen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.