Jump to content

Hentetråd Stavanger-Hemne, Trøndelag (Albin 78)

stikamp

Recommended Posts

Vi fiser i dette øyeblikk over mot Bømlo. Båten fungerer greit, men vi sliter med et strømproblem. Et eller annet har tappet batteriene våres, så pr nå så er det ikke nok igjen til å drive ei 3v led lampe:)

Vi kunne nok hatt høyere fart i denne fine vinden, men vi andunger seiler kun på storseilet, å har tatt to rev i seilet. Ligger stort sett på 4-5 knops fart.

drømmen våres nå er å kunne ha fulladet batteriene våres så vi i vertfall hadde fått ladet tlf og padda etter hvert:)

Jeg må få lov å gratulere deg med ny båt!

Jeg holder øye med dere på Marine Traffic, for det er alltid interessant å se hvilke rute forskjellige velger. Jeg mener å huske at du skulle ta turen alene, men nå skriver du vi og ikke jeg. Blir litt kjekkere når man er flere sammen på tur.

Håper du får orden på ladeproblemet ditt, slik at vi kan få hyppigere oppdateringer, og kanskje bilder fra turen. :pray:

Ønsker dere fortsatt fint driv!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...