Princess V48 Svart 21.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2017 Strøken båt! Fungere krybbe daviterne bra? Vurdere samme type. Greit å trekke opp jolle sideveis? Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 23.Oktober.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Oktober.2017 (redigert) WGM skrev On 21.10.2017 at 13.17: Neste sommer blir fantastisk Navic - Den blir alltid det ....... ? Det har du helt rett i! :D 37GM skrev On 21.10.2017 at 20.09: Strøken båt! Fungere krybbe daviterne bra? Vurdere samme type. Greit å trekke opp jolle sideveis? Takk for det. ja, de fungerer helt ok. lett å dra opp sideveis. man må bare tenke på at man ikke legger til med opptrekk-siden imot brygga. ;) har relativt tung jolle "dobbelskrog 310 RIB med 4 takt 9,9. jeg og frøkna (50kg og 1,63m) napper den opp uten anstrengelse. jeg klarer det alene også, men da er det nesten så det kommer en teskje bløtt i boksern . Redigert 23.Oktober.2017 av Navic II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Princess V48 Svart 23.Oktober.2017 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2017 Hehe!! Takk for svar:) Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 7.November.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.November.2017 båten ligger for salg, men er tatt i opplag. ;) Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 4.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2018 Da er hun solgt grunnet vinter-helvete på østlandet blir det ikke overlevering før over påske, så jeg får da noen timer til med gnikking og pussing før det er over. ny eier bor i tønsbergdistriktet så det er vel en risiko for å møte hun igjen på bølgan blå. takk til alle som har fulgt tråden opp igjennom. følger opp med ny tråd på neste båt. Sitér dette innlegget Link to post
windyén Svart 4.Mars.2018 Del på Facebook Svart 4.Mars.2018 Kondolerer, og lykke til med ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
Navic II Svart 4.Mars.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2018 windyén skrev for 2 timer siden: Kondolerer, og lykke til med ny båt. Takker windyen. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.