Langfjell Startet 1.Mai.2015 Del på Facebook Startet 1.Mai.2015 (redigert) Har endelig fått kjøpt prosjekt,1978 AncasQueen 24 med VP amad41a-150hk og VP 290 SP drev. ://baatplassen.no/bildearkiv/58/58730/1430496350.jpg Redigert 1.Mai.2015 av Langfjell (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Langfjell Svart 1.Mai.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Kommer fler bilder fortløpende, så også at et av bildene jeg skulle ha med i åpningsinnlegget ikke kom med så her er det. Sitér dette innlegget Link to post
jcjohansen Svart 1.Mai.2015 Del på Facebook Svart 1.Mai.2015 Lykke til:) morro med prosjekter, husk masse bilder:) Sitér dette innlegget Link to post
Njoger Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Dette skal absolutt bli artig å følge med på! Har lik båt, same årstal, men det er ein Scand Boats. Lykke til med prosjektet, håpar og trur eg kan få mange gode ideer! Sitér dette innlegget Link to post
Nero II Svart 4.Mai.2015 Del på Facebook Svart 4.Mai.2015 Gratulerer! Motoren så fin ut! Min erfaring er at skal du rydde noe for å lage noe nytt, så rydd til bunns! Å lage nye overflater på dårlige fundament er ikke noe som varer. Det har jeg lært - nå. Jo oftere du oppdaterer jo gladere blir vi prosjektelskere på BP! Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 8.Juni.2015 Del på Facebook Svart 8.Juni.2015 Dette er jo storesøsteren til min egen båt så denne tråden gleder jeg meg til å følge med på. Jeg håper det blir masse bilder underveis. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.