anglo Svart 18.Februar.2017 Del på Facebook Svart 18.Februar.2017 Hei Nå har denne båten havnet i Larvik og vil bli å finne på ny tråd Anglo Sitér dette innlegget Kun død fisk følger strømmen Link to post
TimJ Svart 18.Februar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2017 Spennende, gleder meg til fortsettelsen??? Sitér dette innlegget Link to post
Guddis Svart 11.Juni.2017 Del på Facebook Svart 11.Juni.2017 Og nå har jeg overtatt båten og kan følges i denne tråden :-) Sitér dette innlegget Link to post
mrtiger Svart 26.Oktober.2020 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2020 TimJ skrev On 18.7.2015 at 21.10: Da har man fiklet litt til. Ser ikke ut som om gasseren flyter over. Sto på tomgang i en time og stoppet ikke. Småfusket litt, men gikk. Eneste jeg har gjort er å øke tomgangen litt, men den logger ifølge turteller på 6-700 rpm. Så kanskje rense ting, bytte filter og plugger så er ring på stell. Har nå prøvd med fire forskjellige nøkler for å skru ut plugger.... Det er jo kul umulig!! Hva gjør folket her inne når de skifter plugger på denne motoren??! I samme slengen, kan noen forklare meg hva dette jeg har tatt bilder av er til? Do? Hva mangler jeg for å få ett fungerende toalett her? ( bortsett fra selve doen da...) litt seint, men den røde slange der med lilla tråd er til å koble til innsuget til vannet når du ska kjøre gjennom frostvæske ved vinteropplag;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.