Thompson310 Startet 24.Juli.2015 Del på Facebook Startet 24.Juli.2015 Hei Er fersk med innenbords. Noen som kan bekrefte eller avbekrefte at det er samme eksos anlegg på OMC og mercruiser sin small block V8? Tenker da nærmere på reisere etc.. Takker for alle raske svar:) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 24.Juli.2015 Del på Facebook Svart 24.Juli.2015 Blokka er jo lik, så manifolder passer på nærmest uansett merke, men hvorvidt risere fra MerCruiser passer på OMC manifolder eller motsatt er nok noe mer usikkert, jeg ville tro at det går, men vet ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Thompson310 Svart 24.Juli.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2015 Takker så mye for svar, det ser ut til å passe over. Sitér dette innlegget Link to post
step Svart 24.Juli.2015 Del på Facebook Svart 24.Juli.2015 Kommer litt an på årsmodell omc mercruserPlus et par typer til! Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
pipe Svart 25.Juli.2015 Del på Facebook Svart 25.Juli.2015 (redigert) Generelt er volvo Penta og OMC like mens Mercruser har sitt egent opplegg.Hele greia koker dog ned til at man må treffe bukkhornet.På min OMC motor bruker jeg Mercruser manifolder og risere men måte ha en GLM overgang i form av en slange og et rørbend med riktig vinkel for å treffe bukkhornene.Noe lignende denne.http://www.ebay.com/itm/GLM-Exhaust-Elbow-for-OMC-and-Volvo-Penta-50700-/291515427867?hash=item43dfac6c1b&vxp=mtr Redigert 25.Juli.2015 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 25.Juli.2015 Del på Facebook Svart 25.Juli.2015 Mange OMC er Ford 351. VP og Merc bruker gjerne GM 350. Du ser fordeleren sitter i forkant på Ford blokka. Ikke alt passer over da så vidt jeg vet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.