Jump to content

Trudelutt skal på tur nedover Vestfold


Lars H.

Recommended Posts

Er du interessert i å kjøpe tomme ølbokser? Du kan få de for kr.2,75 pr. stk., men da må du hente de her hjemme hos meg neste gang jeg har noen som ikke allerede er pantet.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Selge båten? Jeg leg meg skakk. Båten er jo snaut 30 år gammel og jeg kun noen og 70. Så det er nok flere 10-år til det blir begravelse med skipper i båt i gravhaug. Skjult reklame? Åpen reklame for tomme ølbokser er vel lov?

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Du skriver...en siste hilsen...

Da bør du sitere bedre.

 

 

Forøvrig er det forbudt I flg norsk lov med skjult reklame for alkohol, Lars H.

 

Da er du medskyldig, siden bildene ble reprodusert i ditt innlegg.

 

Se her, slik skal det gjøres:

En siste hilsen fra oss på Mågerø Marina. (...) Men nå er det jamt slutt,

Er båten lagt ut til salgs enda? :-)

 

(med fare for å spore av en god tråd. beklager på forhånd. det skal ikke gjenta seg ... på en stund)

Redigert av tobixen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg er vel litt sent ute her, men vil også takke deg for flotte oppdateringer. Jeg har svært mange nye navn på blokka etter dine turer og anbefalinger, og håper fremdeles å komme meg nedover Svenskekysten og ta et nytt besøk på idylliske Kalvøn i høst! Men nå har jeg noen norske havner å legge til på lista!

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...