Jump to content

Eksklusive, nye seilbåter.


Eureka

Recommended Posts

Inspirert av en annen tråd, så fikk jeg lyst til å starte en tråd hvor man kan legge inn linker, filmer, tester/ anmeldelser av nye seilbåter.

Det er mye vakkert og eksklusivt som man kan nyte og drømme om. Andre båter er "verstingbåter" innen seiling, som også er "innafor" :)

 

Kommentarer og diskusjoner om båtene er jo selvfølgelig på sin plass :)

Link to post
Share on other sites

Dette er profesjonelt crew så seilkunnskapene er det neppe noe å si på. Kan være mange grunner til at det er litt forskjell  i vinkel på forseil og storseil, muligens er de i ferd med å reve eller sette seil.  Det eren grunn for at det er en mann som sitter på bom'en, ser ut som man mekker på noe. 

Link to post
Share on other sites

Jeg får liksom ikke helt tak i dimensjonene på den blå der...

-Det blir som med avstander: 1 km kan jeg fatte, atmosfærens tykkelse likeså. Men avstanden til Månen...

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...