Jump to content

"rulle gardiner" lewmar luker


joelle

Recommended Posts

Da har vi avklart di første nettene i ny båten, allt frid og frøid bortset fra att Bavaria har spandert gardiner i salongen, rulle gardiner for lukene i taket i forpik, og salong. Men ikke noe i akterlugar og do.

 

Greit att det er hyggeligt og komme seg opp på morra, men det finnes dager der jeg gjerne sover lengre en til 0600. :smiley:

Samme sak på do (jeg sover ikke dær :wink: ) men hvis du tex ligger long side, er det ikke så hyggeligt att folk kan kikke rett ned når du sitter der og koser deg.

 

Har prøvd og finne ut på nettet hvis lewmar har noen standard rullegardiner men har ikke funnit ut noe.

Link to post
Share on other sites

Vinduene på akterlugar og doen, er de mulige å åpne ?

 

Hvis så er tilfelle ville jeg kjøpt standard myggnetting og sydd til kanter (kan bli svært varmt på nevnte rom), og muligens brukt solskjerming og limt dette på?

 

Husk, det er ikke rare greiene som skal til for å skjule deg inn på nevnte rom, det er alltid lett å se ut, men desto vanskeligere å se inn......

 

Glemte å spørre, kommer der mer utfyllende rapport fra jomfruturen ? Hvordan opplevde din bedre halvdel turen og båten ?

Redigert av Perlen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har prøvd og finne ut på nettet hvis lewmar har noen standard rullegardiner men har ikke funnit ut noe.

<{POST_SNAPBACK}>

Velkommen til Bitteliten's dektektivservice :wink:

 

Dette har jeg jobbet mye for å finne ut av. Samme problem ble forutsatt i vår Nidelv 300. Jeg søkte opp og ned helt til jeg fant

Bilde

Bilde

Bilde

Produsenten heter OceanAir

Importør til Sverige er AB Herman Gotthardt, dvs. Watski.

Håper det var til hjelp

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...