Jump to content

Ny "brukt" båt til 150 000,- 200 000,-


Sjø1

Recommended Posts

Tillykke og en god pris virker det også som om du har fået! Tænker lidt på samme båd.

 

Solgt din flotte Nord West, MajorAndy? Beklager hvis jeg ikke har "fulgt med i timen" - er uten båt og ikke så aktiv for tiden, men ser fortsatt etter ny skute. Var sikker på at du var en slik som aldri ville "gi opp stor båt". :-)

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Solgt din flotte Nord West, MajorAndy? Beklager hvis jeg ikke har "fulgt med i timen" - er uten båt og ikke så aktiv for tiden, men ser fortsatt etter ny skute. Var sikker på at du var en slik som aldri ville "gi opp stor båt". :-)

 

Ikke for at afspore tråden, men ja. Du kan læse mere her: https://baatplassen.no/i/topic/66168-ny-båd-nordwest-390-og-hentetråd/?p=1758584

 

Jeg blev træt af for mange forpligtelser - både finansielle og arbejdsmæssige - kombineret med for lidt tid og for dårligt vejr.... Men en båd, der er betalt stort set kontant og som det ikke koster 12.000 at tanke op, tiltaler mig meget mere :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...