Jump to content

Frågor rörande VP Tamd 61


Scand29bal

Recommended Posts

Beklager, jeg ordla meg nok litt feilaktig. Man kan ha tynnere diameter ut enn inn. Poenget er altså å unngå trykkfall på sugesiden. Vi har også lik dimensjon inn og ut på sjøvannsfilter og vannpumpe, så dette er nok mest av praktiske årsaker.

Link to post
Share on other sites

I "Kathleen", med tamd61a motorer, måler jeg 65,7 mm Ø over gjengene på selve skrog-gjennomføringen. Det er da etter det jeg skjønner  2 1/4" gjennomføring. På toppen av gjennomføringen sitter ventilen. Fra ventilen går det slange inn på sjø-filteret som måler 2" på stussen inn. På stussen ut av sjøfilteret måler jeg også 2".

 

Litt variasjon på de forskjellige installasjoner må en vel kanskje regne med.   :wink:

Redigert av navid (see edit history)
Link to post
Share on other sites

I "Kathleen", med tamd61a motorer, måler jeg 65,7 mm Ø over gjengene på selve skrog-gjennomføringen. Det er da etter det jeg skjønner  2 1/4" gjennomføring. På toppen av gjennomføringen sitter ventilen. Fra ventilen går det slange inn på sjø-filteret som måler 2" på stussen inn. På stussen ut av sjøfilteret måler jeg også 2".

 

Litt variasjon på de forskjellige installasjoner må en vel kanskje regne med.   :wink:

 

Hej tack så mycket för informationen. klockren information. jag kör på 2 tum hela vägen tror det blir bäst så :) Ingen som råkar veta kapaciteten på sjövattenpumpen? Liter/min?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...