Jump to content

Frågor rörande VP Tamd 61

Scand29bal

Recommended Posts

I "Kathleen", med tamd61a motorer, måler jeg 65,7 mm Ø over gjengene på selve skrog-gjennomføringen. Det er da etter det jeg skjønner  2 1/4" gjennomføring. På toppen av gjennomføringen sitter ventilen. Fra ventilen går det slange inn på sjø-filteret som måler 2" på stussen inn. På stussen ut av sjøfilteret måler jeg også 2".

Litt variasjon på de forskjellige installasjoner må en vel kanskje regne med.   :wink:

Redigert av navid (see edit history)

I "Kathleen", med tamd61a motorer, måler jeg 65,7 mm Ø over gjengene på selve skrog-gjennomføringen. Det er da etter det jeg skjønner  2 1/4" gjennomføring. På toppen av gjennomføringen sitter ventilen. Fra ventilen går det slange inn på sjø-filteret som måler 2" på stussen inn. På stussen ut av sjøfilteret måler jeg også 2".

Litt variasjon på de forskjellige installasjoner må en vel kanskje regne med.   :wink:

Hej tack så mycket för informationen. klockren information. jag kör på 2 tum hela vägen tror det blir bäst så :) Ingen som råkar veta kapaciteten på sjövattenpumpen? Liter/min?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...