omikk Startet 20.Februar.2016 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2016 Hei, håper at det er riktig tråd.. eg har Evinrude 6HP, årstal + -1990-2000? har problem med bensinpumpe og choke og vil bestille nye/gamle reservedeler men det er toff oppgave. Vil dere hvor kan man bestille slike deler? Har prøvd butikker,ebay..men det finnes ikke....motoren var OK og eg vil reparere den..) http://omikk.rajce.idnes.cz/evinrude#DSC_00911.jpg http://omikk.rajce.idnes.cz/evinrude#DSC_0246.jpg Takk for alle typer svar) tom Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 20.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2016 Legg inn et søk hos Ravns Garage Tror du finner det du leter etter. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Anders_K Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 boats.net er en grei side å bestille fra. Ellers har eurofritid.no masse deler til utenbordsmotorer. Men vær obs på at enkelte deler er dyrere å bestille utenlands enn å kjøpe hos forhandler her.. Opplevde det med en 30 hk Evinrude eg hadde. Der var repkit til både bensinpumpe og forgasser billigere her hjemme. Så vil anbefale deg å sjekke på nettet først og så ta en tlf til nærmeste forhandler. Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
omikk Svart 22.Februar.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Takk for svar til alle... ..eg fant noko i USA- brukt bensinpumpe for 20USD + frakt...er litt usikkert) Skal prøve videre Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 22.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2016 Anbefaler www.ravnsgarage.no Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
omikk Svart 15.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2016 Fikk deller fra Ravns g. takk for tipsen, utrolig at eg har mulighet å fikse motoren.) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 18.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2016 En ting man kan ha i bakhodet er at ved bestilling i USA sliter man noen ganger fordi motorene solgt her stort sett er produsert i Belgia, og har andre serienummer (og noen ganger deler) enn de amerikanske. Jeg har god erfaring med marineengine.com når jeg har restaurert min 1958 18Hk Johnson. Motoren til TS er omtrent splitt ny i forhold... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.