Obligatorisk Startet 2.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2016 Hei Er lei dårlig anker feste, og skal derfor handle nytt anker. Synest Mantus ankeret ser best ut, men det forligger lite erfaringer rundt dette på nett. Noen som har? Hvis ikke går jeg nok for rocna - det er det flust av gode meldinger om. Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth82 Svart 2.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2016 Diskutert opp, ned, opp og ned igjen; https://baatplassen.no/i/topic/116535-rocna-vs-brucekopi-anbefalinger/ Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 2.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2016 (redigert) De er vel geometrisk så godt som identiske? Ihverfall har ikke jeg klart å se noen forskjell, bortsett fra at Mantus er demonterbar da og er skrudd, ikke sveiset sammen. Redigert 2.Mars.2016 av REM (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Erik Svart 2.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2016 Ikke erfaring med mantus, men veldig fornøyd med mitt 15 kg Rockna etter 2 sesonger. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Komodo Svart 2.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2016 Mulig Mantus er best, men det er jo også stygt. Ref. kona til REM Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Obligatorisk Svart 2.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2016 Mantus virker til å sette seg fortere med blytau, pga slipinga av tuppen. Fordel for meg som ikke har kjetting. Ulempen er vel kanskje utsende, skrudde forbindelse og 500kr dyrere. Også kvalitet/bruk over tid mangler? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.