KristianM Startet 23.Mars.2016 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2016 Heisann! Ny her på forumet, og ny i båtbransjen(jobber som verkstedsleder på et båtverksted sørpå). Var å hentet meg en Sjømann 22 som jeg og madammen nå har satt i gang med. Var ingenting annet enn skroget som kunne reddes, så vi har nok å gjøre ? Legger ut bilder av det som er gjort så langt. Sliten sak.. Innvendig Demolition!!! Rengjort utvendig, og primet ett strøk under vannlinja. Demontert alt, og tettet hull med langhåret polyestersparkel Skjært ut litt rottent treverk, og felt inn nytt. Forsterket i baugen med glassfiberduk og polyester. Det kommer flere bilder fortløpende ? Sitér dette innlegget Link to post
KristianM Svart 23.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2016 Gutta på jobben har forresten døpt om båten fra "Lina" til "Costa Plenty" ? Sitér dette innlegget Link to post
strawberry Svart 23.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2016 Skal bli gøy å følge med på! Gutta på jobben har dårlig fantasi/humor! De skulle ha støttet deg/dere og kalt båten 'Boat Phenix'! Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er, bare jeg er i båten! Link to post
KristianM Svart 23.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2016 Satser på å få gjort masse nå i påsken! Men om jeg klarer å få den på vann nå i sommer er vel heller tvilsomt! Har en motor som må overhales også ? Sitér dette innlegget Link to post
Eddiken Svart 24.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2016 Spennanes?bi nok båt av det? Sitér dette innlegget Link to post