Steini Svart 18.Juni Del på Facebook Svart 18.Juni Karmsundet neste Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
trixie2 Svart 18.Juni Del på Facebook Svart 18.Juni Hadde dere i kikkerten ett minutts tid nord av Kvitsøy. Der får hvertfall fint vær på sjarmøretappen. Håper jo at du holder liv i denne tråden videre. Sitér dette innlegget Link to post
Steini Svart 18.Juni Del på Facebook Svart 18.Juni Då var ein kommen heim til Stord og vår nye hjemhavn. Blei møtt av norske flagg og flotte folk ! Eit eventyr er over, mens nye venter. Veldig flott å få Jandia heim, samtidig som det er litt vemodigt at turen plutselig er slutt. Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Arejane Svart 18.Juni Del på Facebook Svart 18.Juni Vel utført. Flott skute. Sitér dette innlegget Mh Arejane Link to post
Chilli Solbris Svart 18.Juni Del på Facebook Svart 18.Juni Grattis med vel gjennomført hentetur i flere etapper! Godt jobba med tålmodighet og gode vurderinger over lang tid! Det blir spennende å få følge dere på inspirerende turer i tiden fremover!🙏😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Steini Svart 19.Juni Del på Facebook Svart 19.Juni Takk for det 😁 Ja no blir da nok ein del lokale turer framover. Når det er fint vær, så er vestlandet heilt magisk for båt. Tida framover blir nok preget av tømming av båt, fårefallende vedlikehold, reperasjoner, oppgraderinger og self småturer i dei lokale fjorder 😁😁😁 Startet dagen med ein tur for generell tømming! Når eg kom heim i går var det første som stod i tankene grilling! Så det tok ikkje mangen minutter før den var i gang 🤣😅 @Chilli Solbris det har jo blitt oppdaget nokre små lekasjer rumdt luker og div på vei heim, så du har kansje nokre gode tips til produkt for slikt? Flexibelt,vannbestandig og uv bestandig? Så får eg kjørt nokre tuber igjennom den nyinvesterte 18v fugepressa mi 🤣😁 Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Chilli Solbris Svart 19.Juni Del på Facebook Svart 19.Juni Steini skrev 10 minutter siden: Takk for det 😁 Ja no blir da nok ein del lokale turer framover. Når det er fint vær, så er vestlandet heilt magisk for båt. Tida framover blir nok preget av tømming av båt, fårefallende vedlikehold, reperasjoner, oppgraderinger og self småturer i dei lokale fjorder 😁😁😁 Startet dagen med ein tur for generell tømming! Når eg kom heim i går var det første som stod i tankene grilling! Så det tok ikkje mangen minutter før den var i gang 🤣😅 @Chilli Solbris det har jo blitt oppdaget nokre små lekasjer rumdt luker og div på vei heim, så du har kansje nokre gode tips til produkt for slikt? Flexibelt,vannbestandig og uv bestandig? Så får eg kjørt nokre tuber igjennom den nyinvesterte 18v fugepressa mi 🤣😁 Bare send meg en pm så skal vi nok få sett på hva som er best mtp lekkasjer!😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.