Jump to content

Midgard på tur


Astridhj

Recommended Posts

Ja klimaet er jo heilt topp der. Men da er jo berre rett ut i åpent hav samma kor ein er. Ingen fjorder eller fin natur.

Men me trivdes veldig godt det året me budde ombord der ja 😁 skal sjå om eg ikkje får skreve ner litt av turen når eg kjem heim igjen. Sitter på jobb og skriver på mobilen 😅 da har vert eit veldig frustrerande år med mykje venting, papir arbeid, tilatelser osv. 

Link to post
Share on other sites

Endelig hører vi fra deg igjen @Steini!

Det må ha vært vanvittig frustrerende med det dere har vært gjennom! Ikke mi St økonomisk! Krysser fingrene for at dere slipper meg trøbbel. Håper inderlig at dere har hatt forsikringen på deres side!

Nå gleder jeg meg til nye bilder og skildringer!😃😃

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

God morgon godt folk.

Kom fra til Vigo i går, og der låg Jandia og ventet i spenning 

20240404_121947.jpg.752ef621f0d20e108dee8e95ae78b13e.jpg

 

 

20240404_122210.jpg.de00f9ef2782673b9ace3b686ef5a974.jpg

 

 

Gjekk ombord, og der låg da ingen nøkkel...

 

Tok ein tur innom marina kontoret, og der var da jaggu ein nøkkel 😁

20240404_123242.jpg.a5dfc41e127002c95746e8561470edbd.jpg

 

Kom ombord og ting såg bra ut. Jallfall med første øyekast.

Det viste seg at det har vert ein del fukt, så det var ein del myggsopp. Så starta dagen med mangen timer vasking 🤣

 

Alt fungerte utenom hovemaskin og lensepumper. Så har eg litt å gjer på i dag også. Samt koble opp nye lithium batteri.

 

Natta var preget av mykje vind, opp mot 30 knop, så da var litt tauknirk.

 

Men når morgonen kom var det heilt stille.

Gjekk ut på dekk med kaffien og nøyt ein flott morgon.

20240405_075253.jpg.42ff15035d08eafc77114a4358b86806.jpg

Så får me sjå kva dagen bringer 😁😁🌞

 

 

Link to post
Share on other sites

Fukt og denne typen sikringar / sikringshaldarar er dårleg kombinasjon. Vil tru bytte av sikringshaldarar står på lista over gjeremål når heimfarten er over.. Håpar på reiseskildring frå ein tur utan større, negative overraskingar!

Link to post
Share on other sites

Havlengt skrev for 6 timer siden:

Fukt og denne typen sikringar / sikringshaldarar er dårleg kombinasjon. 

 

Jeg har hatt slike sikringsholdere siden åttitallet, og lært meg å snurre på sikringene innimellom. Det finnes ikke god og dårlig kvalitet, det er bare forskjellige typer vedlikehold😁

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Havlengt skrev for 17 timer siden:

Fukt og denne typen sikringar / sikringshaldarar er dårleg kombinasjon. Vil tru bytte av sikringshaldarar står på lista over gjeremål når heimfarten er over.. Håpar på reiseskildring frå ein tur utan større, negative overraskingar!

Ja da er dårlig butikk.  Har heldigvis nye sikringsholdere ombord, har berre ikkje fått dei på plass enno. Så inntil videre så får eg dekke koblingen med lurium, så det ikkje kjem okysygen til 😅

 

 

Link to post
Share on other sites

Var ein flott dag i går, med 24 grader.

Kvelden var preget av vind opp mot 35 knop, så det blei ein del bevegelse i natt. Regnet også kraftig i løpet av natta, men båten er fortsatt tørr såvidt eg kan sjå.

Været over biscay er ikkje heilt med oss, så det ser ikkje ut som om da blir avgang fra Vigo før ut i neste uke.

Følger spent med på windy.

 

Då da var veldig vått ute, blir da morgonkaffi i styrehuset i dag 🤣

 

20240406_080858.jpg.89fd60d8ddbde20bf3299b0697ebb76d.jpg

Og ja, eg har to venstre sokker på 😅🤣🤣✌️

 

Link to post
Share on other sites

Steini skrev On 24.3.2024 at 13.21:

...After being stuck outside in the rope for 14 hours, in over 4 meter waves, i had to get the coastguard to come help me with diver, and towed my poor sailboat in to the closest harbour. Here i am, waiting for news on how to get my boat lifted for repairs. All crew is safe and in good condition. But a little bruised up, after 14 hours with alot of rolling, stuck on a rope 👎

 


Har du bilder eller video fra denne hendelsen? Måtte være litt av en grusom opplevelse å ligge "fortøyd" der ute på storhavet med hekken mot vær og vind i 4 m bølger. Kunne da endt med totalhavari det. :sweat:

Link to post
Share on other sites

navid skrev for 22 timer siden:


Har du bilder eller video fra denne hendelsen? Måtte være litt av en grusom opplevelse å ligge "fortøyd" der ute på storhavet med hekken mot vær og vind i 4 m bølger. Kunne da endt med totalhavari det. :sweat:

Nei. Filming eller bildetaking var ikkje ein prioritet

Link to post
Share on other sites

I løpet av natta fekk nye batteria ladet seg til topps, så i dag morres kom første test.

 

Sjølv med trekk på 2200 watt holdt spenningen seg på 26,0 volt.

20240407_085119.jpg.973f0dc4744f34b61b979dcc762acc22.jpg

sålangt godt fornøgd

 

Og skal ein først testa litt, så kan me dra på litt meir.

3700 watt og fortsatt 25,6 volt 👍

 

20240407_092127.jpg.bf4dd49cde3bc688361e43434e821eb1.jpg

Beklager opp ner bilde...

 

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...