jolleali Startet 15.September.2016 Del på Facebook Startet 15.September.2016 Har tatt i innbytte en Johnson 50 hk ca.1984 mod. Er ikke min første motor. Ønsker koblingsskjema (wiring diagram). Trenger å vite hvordan det skal kobles da choken aktiveres når nøkkelen vris og trykkes innover, og i tillegg hvordan starteren osv er koblet. Sitér dette innlegget Link to post
jolleali Svart 2.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Oktober.2016 Takk for så mye hjelp fikk det til sjøl.. Sitér dette innlegget Link to post
HerrPedersen Svart 4.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2016 Takk for så mye hjelp fikk det til sjøl.. Spørsmålet ditt unnslapp min oppmerksomhet, ellers kunne jeg linket til servicemanualen for disse motorene, har selv en Evindude 1982 60 Hk, som i praksis er samme motor. Men med den spydige tonen der kommer du ikke langt på dette forumet.. Sitér dette innlegget Link to post
joachimo Svart 5.Oktober.2016 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2016 Jeg kunne godt tenkt meg den HerrPedersen :) Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
jolleali Svart 8.Oktober.2016 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2016 (redigert) Spørsmålet ditt unnslapp min oppmerksomhet, ellers kunne jeg linket til servicemanualen for disse motorene, har selv en Evindude 1982 60 Hk, som i praksis er samme motor. Men med den spydige tonen der kommer du ikke langt på dette forumet.. Fikk hjelp av tidl.eier skulle skrevet det ned . Komme langt på forumet: Kanskje du har sjekket mine andre innlegg, hvor jeg har pusset opp en 13/14ft jolle fra råtten tilstand om til selvlensende jolle, noe få folk gjør her. Skulle for den del fortjent mer anerkjennelse. Redigert 8.Oktober.2016 av jolleali (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.