Chilli Solbris Svart 25.April.2019 Link til dette innlegget Svart 25.April.2019 Bare så det er sagt! Jeg nedlegger veto mot salg av skuta @Kjesto!!!!! Du imponerer så til de grader med hva du har fått til! Et utrolig prosjekt! Og til alle andre: Jeg har skjært til minst to plater i dette prosjektet!???? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Kjesto Svart 26.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2019 Ja Erikda, og stillt opp med verktøy og mange gode råd Takker for all support Link to post
Knude Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 Takk for omvisning i boligen (båten) din. Som båtbygger ble jeg som de fleste andre innponert over kreative løsninger og evnen til å gå litt utenfor det som er vanlig i en serieprodusert båt hvor tid er penger. Båten er jo nesten massiv og all plass er utnyttet på en finurlig måte... Takk også for nyttig informasjon om vaskemaskin i båt. Der var mye nyttig for meg som er iferd med å anskaffe vaskemaskin i båten vår. Lykke til videre med å utvikle båten videre. knude Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
kas01 Svart 4.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2019 Bare hyggelig å kunne utveksle noen ideer og erfaringer med noen som har gjort dette så lenge som du har Knude, Lykke til med klesvask og andre prosjekter som etterhvert blir påtvingende He He He. Var litt manko på oppfølging av bilder her, skal se om jeg finner litt mer å klistre på veggen. Link to post
Kjesto Svart 4.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2020 Denne ligger nå ute på finn, lagt til litt mere bilder der, tilogmed noe som er ferdig :-D Det begynner å hjelpe :-) Link to post
Kjesto Svart 4.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2020 Får ta med resten som og var klart...... Nytt gulv, byttet ut den gamle laminaten med heltre parkett Ble såpass at jeg måtte ta trappene og med det samme..... Lister er og på plass, så nå begynner det å ligne noe Og den vaskemaskinen..... Link to post
Chilli Solbris Svart 4.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2020 Og nå selger du!??? Kjempejobb! Du har virkelig gjort en innsats med båten!??? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Kanalkapteinen Svart 28.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2021 Oioi! Tenk at jeg oppdaget denne tråden først nå?!? Imponerende Kjesto! Ble båten solgt? Ser det er over ett år siden Kjesto var pålogget sist, men kanskje @Solbris II vet noe? Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Chilli Solbris Svart 29.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2021 Kanalkapteinen skrev for 3 timer siden: Oioi! Tenk at jeg oppdaget denne tråden først nå?!? Imponerende Kjesto! Ble båten solgt? Ser det er over ett år siden Kjesto var pålogget sist, men kanskje @Solbris II vet noe? Heisann! ?? Ja båten er solgt. Skjønt den flyttet ikke så langt!?? Ligger rett i nærheten. Kjesto har kjøpt en Tarquin President 57. En nydelig båt på 60 fot. ?? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn