Jump to content

Nye Skjærhalden Gjestehavn


Amorosa

Recommended Posts

Skjærhalden Gjestehavn er meget heldig som har en slik ambasadør som Amorosa. Jeg håper at jeg på et eller annet tidspunkt får oppleve denne gjestehavnen som båt-turist !

Får si takk for det, :blush: og dette skal ikke over til daglig leder. :wink:

For å være ærlig så har vi i alle år hatt kummerlige forhold her på Skjærhalden i forhold til båtturister, som det nå gjennom et felles løft har blitt gjort noe med, selv om denne sesongen kunne ha startet på en bedre måte. (Tidligere utlegg av brygger)

Uansett så kan det herfra bare bli bedre :smash:

 

Er jo selv båtturist andre steder og vet godt hva man legger igjen i hver havn man besøker. Så når forholdene blir lagt til rette for det så gir det jo store muligheter for videre utbygging til glede for alle

Redigert av Amorosa (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Grimstad har som du kanskje kjenner til rustet opp med nye brygger, strømanlegg etc etc også dette året. Heldigvis ble de ferdige innen feriestart, selv om det holdt hard. Alt har fungert etter deg jeg kan se perfekt. Imidlertid har ikke gjestehavna der hatt markedsførere aktivt i markedet på en ordentlig måte.

 

Den senere tid har det bedret seg noe, som har resultert i at den ene bryggen nesten er full av over-vintring av båter. Jeg for min del betaler 600 per måned pluss strøm. Det er rent pluss inn i kassa, hvor man ellers ikke ville ha tjent noen penger overhode. Der er fremdeles holdt av masse plass til eventuelle turister........

Link to post
Share on other sites

eller er dette et manipulert bilde :confused::lol:

Nei, gitt. Bildet er ikke manipulert. Og jeg har sikkert flere...... :wink:

 

Vil bare komme med en liten ting når det gjelder gjestehavnen. Og det gjelder støy og høy musikk fra båter om natten. Vi opplevde jo en hel#¤%&es natt :headbang: når vi var der ifm havnefestivalen, og det bør være noen vakter eller andre som passer litt på, slik at det ikke tar av sånn som det gjorde den natten. Det var rett og slett umulig å få sove når de folkene gikk rundt på brygga og hoiet og skrek, samtidig som "ghettoblasteren" gikk på full guffe. :sad: Dette er en uting som har begynt å bli mere og mere vanlig i gjestehavner mange steder, og ikke bare på Skjærhalden. Så dette burde dere være litt "opps" på etter min mening.

Synes ikke det er noe ålreit å betale havneavgift, for så å ligge våken hele eller deler av natten pga andre som lager kvalme.

 

Men ellers så har jeg det bra. :wink: .. :seeya:

Link to post
Share on other sites

Vil bare komme med en liten ting når det gjelder gjestehavnen. Og det gjelder støy og høy musikk fra båter om natten. Vi opplevde jo en hel#¤%&es natt :headbang: når vi var der ifm havnefestivalen,

Det tror jeg vi alle over 25-30 år er enig i, og det gjelder stort sett de fleste gjestehavner, spesiellt når det er litt store arrangement i tillegg.

Du skulle vært her under Thomas Ledin konserten :cryin:

 

Dette er HELT sikkert noe som kommer til å bli slått ned på til neste år, når det kommer i litt mere gjenge.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...